سبقت غیر مجاز یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

رئیس اداره آتش‌نشانی کاشمر از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۴ نفر که همگی جوان بودند، خبر داد.

سبقت غیر مجاز یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

امیر نژادرحیم، افزود: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ و اعلام واژگونی یک دستگاه اتومبیل پراید در بلوار سید مرتضی روبه روی مرکز آموزش عالی در ساعت ۱۷:۳۹ دقیقه سریعاً تیم امداد و نجات ایستگاه چمران به محل اعزام و عملیات احتیاط حریق و رهاسازی مصدوم را انجام دادند.

وی تصریح کرد: متأسفانه باوجود تلاش‌های زیاد تیم امداد و نجات آتش‌نشانی و همکاران اورژانس در این حادثه یکی از سرنشینان که جوان حدود ۱۶ ساله بود فوت و ۴ نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی کاشمر بیان کرد: بر اساس نظر اولیه کارشناسان علت حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

وی از شهروندان و زائران خواست؛ با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بستری ایمن برای خود همشهریان عزیز فراهم سازند.

در همین خصوص رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشمر گفت: متأسفانه راننده پراید به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو، با اتومبیل جلویی تصادف نموده و واژگون شده است.

نخعی بیان کرد: از ٢ ماه قبل، ایمنی و روشنایی بلوار سید مرتضی تأیید شده و هرگونه حادثه رانندگی در این مسیر، ناشی از بی‌توجهی رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی هست.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت کاشمر هم در خصوص آخرین وضعیت مصدومان به ایسنا گفت: خوشبختانه حال یک نفر از مصدومان این حادثه که با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده‌ بود خوب گزارش شده و فقط دچار شکستگی شده است.

امیر افشار با بیان اینکه در زمان رسیدن اورژانس ۱۱۵ بلافاصله ابتدا نیروها اقدام به انجام سی پی آر یکی از مصدومان کرده و سپس به بیمارستان منتقل می‌کنند، عنوان کرد: هرچند پس از انتقال به بیمارستان مجدد اقدام به سی پی آر  همین مصدوم می‌شود اما باوجود تلاش‌های پزشکان این جوان ۱۶ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی یادآورشد: فقط دو نفر از مصدومان این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شدند که یک نفر فوت کرده و یک نفر دیگر تحت درمان است.

طبق گفته شاهدان عینی پراید به دلیل سرعت بالا و ترکیدگی لاستیک کنترل خود را از دست داده و  از سمت اصلی  بلوار سید مرتضی به کاشمر به قسمت فرعی  پرتاب شده است.

در این بلوار حادثه خیز که ۴ کیلومتر طول دارد تاکنون چندین مورد حادثه منجر به فوت اتفاق افتاده که پیش از این آخرین آن در شامگاه ١٧ تیرماه امسال بود که یک خانواده سه نفره‌ای که قصد طی کردن عرض بلوار را داشتند دچار حادثه شدند به طوری که بر اثر برخورد سواری پژو فرزند خردسال خانواده جان باخت و پدر و مادرش راهی بیمارستان شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    پدرها عشقند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها