گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا

سارقان مسلح که با شلیک به زن جوان و گروگان گرفتن همسرش خودروی تویوتا کمری آنها را سرقت کرده بودند، در عملیات ویژه پلیس شیراز دستگیر شدند.

گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عصر دوشنبه 31 مردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر سرقت مسلحانه یک خودرو و آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شیراز به پلیس اعلام شد و مأموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً 25 ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در‌ آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: سارقان مسلح پس از مجروح کردن زن جوان با شلیک اسلحه کلت، همسر وی را با تهدید گروگان گرفته و با سرقت خودرو به سمت خروجی شیراز متواری شدند. در طول مسیر سارقان گروگان‌شان را  با سلاح سرد مجروح کرده و وی را از خودرو بیرون انداختند.

بنابراین بلافاصله طرح مهار اجرا شد و مأموران با اقدامات فنی و تخصصی و همچنین استفاده از یک فروند بالگرد، تویوتای مسروقه را تعقیب کردند و در محور مواصلاتی شیراز-کرمان سارقان مسلح شناسایی شدند و دستور ایست صادر شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان مسلح پس از طی مسافتی تعقیب و گریز به سمت مأموران تیراندازی می‌کردند، گفت: با تدابیر و اقدامات فنی، در یک عملیات پیچیده و با هوشیاری کامل هر دو سارق مسلح دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو روانه بیمارستان شدند و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است، گفت: در بازرسی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری به همراه مقداری مهمات مربوطه کشف شد.  متهمان در بازجویی‌های اولیه علت این حادثه و گروگان‌گیری را سرقت خودرو عنوان کردند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    صد رحمت به تکزاس . با توجه به جمعیت و وسعت متوسط جرم و جنایت در ولایت آخوندها بیشتر از آمریکا است که استفاده از اسلحه در آن کشور آزاد است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها