شناسایی بیش از 2 هزار سارق فعال در سرقت های استان کرمان

عمده سرقت ها در استان کرمان توسط دو هزار و ۱۰۰ سارق انجام می شود.

شناسایی بیش از 2 هزار سارق فعال در سرقت های استان کرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری  کل استان  کرمان  با بیان این که تشکیل بانک اطلاعات مجرمان در دست پیگیری است،افزود:تاکنون دو هزار و ۱۰۰ نفر مرتبط با   سرقت  ها  شناسایی شده اند که اگر این افراد کنترل شوند، اقدام بسیار اثرگذاری در کاهش وقوع سرقت خواهد بود.

سید مهدی قویدل در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان طی امسال با اشاره به این که جرم سرقت، اولویت اول کشور و استان کرمان است، گفت: به همین منظور قرارگاه مبارزه با سرقت در استانداری ها، ستادهای فرماندهی انتظامی و دادگستری های کشور تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه CMS دادگستری کل استان کرمان در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان پرونده های مربوط به سرقت در مجموع ۲ درصد کاهش داشته است.

این مقام قضایی گفت: بیشترین آمار پرونده های ثبت شده در سامانه CMS  مربوط به  سرقت  در بازه زمانی چهارماه امسال در شهر کرمان با سه هزار و ۳۴۸ پرونده است که  (معادل ۳۵درصد سرقت ها) بوده است.قویدل تاکید کرد: اکنون  هزار و ۵۱ متهم به سرقت با بیش از دو فقره سابقه در زندان هستند.وی با بیان این که اکنون زندانیان سرقت سه هزار و ۴۳۶ نفر هستند، تاکید کرد: ۲۰درصد زندانیان در استان کرمان مربوط به جرم سرقت هستند و4/7 درصد از مددجویان زندان ها با اتهام سرقت نیز از  اتباع خارجی  به شمار می روند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حاج سعید طوسی
    0

    این آمار دزدن تمام وقت هست، آمار دزدان پاره وقت را هم اعلام بفرمایید وآیا جا برای ورود افراد جدید هست یا نه؟ علت سرقت را هم اعلام بفرمائید

  • جامعه فلک زده
    0

    دوهزار و صد نفر دزد؟؟؟!!مگه کرمان چندصد میلیون نفر جمعیت داره ؟؟؟!!!!واقعا خجالت آوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها