دستگیری ۲۵ معتاد متجاهر در نظرآباد

فرمانده انتظامی نظرآباد گفت: ۲۵ معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند و مقادیری آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

دستگیری ۲۵ معتاد متجاهر در نظرآباد

سرهنگ فرج الله اسدالهی، اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و با هماهنگی مرجع قضائی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح که با حضور کلیه واحدهای عملیاتی پلیس شهرستان به مرحله اجرا درآمد، ۲۵ معتاد متجاهر دستگیر ومقادیری آلات استعمال کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا خودرو و موتورسیکلت توقیف، تعداد ۲۰ سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز کمپ ماده ۱۶ تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: سارقان ضمن اعتراف به ۳۸ فقره سرقت با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان ضمن بیان اینکه در این طرح ۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و حدود ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    بومهن زن ومرد کنار هم سر خیابان اصلی می شینند مواد مصرف می کنند
    کسی کار نداره ، جنبه منکراتی نداره؟

  • ناشناس
    0

    من فکر کردم 25 نفر از دزدان فولاد مبارکه را گرفتن که اینجوری با افتخار بوق وکرنا کردن ، خخخخخخ

  • ح.ن
    0

    فقط معتادا رو میگیرن یک بار شد فروشنده رو بگیرن برید اون جای که قرصهای روانگردان میفروشه رو بگیرید توی هیئت خواربارفروش الکتریکی وووو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها