۲۰ معتاد متجاهر در قشم دستگیر شدند

سرپرست انتظامی شهرستان قشم از دستگیری ۲۰ معتاد متجاهر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای جلوگیری از سرقت‌های خُرد امروز (سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱) در سطح این شهرستان خبر داد.

۲۰ معتاد متجاهر در قشم دستگیر شدند

سرهنگ عبدالرحیم دهقان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد معتاد متجاهر با توجه به افزایش وقوع سرقت های خُرد در محله های سام و زال و الهیه این جزیره با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب قشم و همکاری مردم و نیروهای انتظامی این شهرستان از سطح معابر و شهرک های یادشده جمع‌ آوری و به مراکز نگهداری معتادین متجاهر برای ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ارتقای امنیت اجتماعی «ح. ص» فروشنده و توزیع کننده مواد و قرص روانگردان در بالا کوه درگهان دستگیر شد که از محل اختفای آن، ۹۴۰ عدد انواع قرص متادون و ترامادول، ۹۰ گرم تریاک، ۲۰۰ گرم حشیش و ۲ گرم گراس کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم با اشاره به رضایتمندی مردم این شهرستان از اجرای این طرح، از همکاری قشموندان با نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

سرهنگ دهقان اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در نقاط جرم خیز به صورت قاطع و قانونی با متخلفان و معتادان متجاهر برخورد خواهند کرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حداقل یک نفر اختلاص گر دستگیر میکردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها