پلیس دزفول با یک تیر 2 دزد مسلح را زد

فرمانده پلیس دزفول از مجروح و زمین گیر شدن ۲ سارق مسلح و زورگیر ، منزل و خودرو به ضرب گلوله پلیس با مجموع ۱۶ فقره کشف در این شهرستان خبر داد.

پلیس دزفول با یک تیر 2 دزد مسلح را زد

سرهنگ روح اله گراوندی، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره  زورگیری  ،  سرقت  منزل و خودرو در سطح شهرستان  دزفول  و نارضایتی  مالباختگان  ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : مامورین کلانتری ۱۹ دزفول با گشت زنی هدفمند سارق زورگیر تحت تعقیب را در حین جرم مشاهده  که  متهم  بمحض روءیت پلیس مبادرت به درگیری با مامورین نموده  ، ماموران با شلیک  گلوله  وی را مجروح و دستگیر مینمایند.

سارقان مسلح موتورسیکلت به ضرب گلوله پلیس دزفول زمین‌گیر شدند

سرهنگ گراوندی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نیز با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی یک سارق مسلح شده که پس ازهماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به  دستگیری  وی در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به کشف اموال مسروقه و آلات سرقت ، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس در مجموع به ۱۶ فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان دزفول معترف گردیدند.

سرهنگ گراوندی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند ، بیان داشت : تامین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز پلیس بوده و بدون اغماض با مجرمین، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حامد
    0

    شده جومونگ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خداکنه جومونگ شده باشه تا قاضی

  • ناشناس
    0

    چندروز پیش یه بابایی گفت خیلی پیشرفت کردیم بجای دو موشک یک هواپیما رسیدیم به یه موشک دو هواپیما باورمون نشد .

  • ناشناس
    0

    چه بئییید با یک تیرز دو نفرز زد؟!عزیه نگرات چا عی نه؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها