دستگیری مرد راننده به اتهام تجاوز به ۱۵ زن

مردی که با شوک الکتریکی زنان را به بیابان می کشاند و به آنها تعرض می کرد در پی شکایت ۱۵ زن توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری مرد راننده به اتهام تجاوز به ۱۵ زن

ماجرای تجاوز به زنان مسافر با شوک الکتریکی از اینجا شروع شد که اولین شکایت از این مرد هفت ماه پیش به ماموران نیروی انتظامی فشافویه اعلام شد.

در این شکایت دختری به نام مینا به ماموران گفت؛ در فشافویه سوار خودروی پرایدی شدم که راننده اش می گفت به سمت تهران حرکت می کند. چند مسافر دیگر هم سوار ماشین بودند. آنها بین راه پیاده شدند و من تنها ماندم.

چند کیلومتر بیشتر جلو نرفته بودیم که مرد راننده به سمت یک جاده خاکی رفت. متوجه شدم او قصد دارد کار خلافی انجام دهد. برای اینکه جلوی عملش را بگیرم فریاد زدم. آن مرد از صدای من نمی ترسید و کسی هم آن اطراف نبود که کمکم کند. زمانی که ماشین را متوقف کرد به سمتم آمد.

قصد تجاوز داشت که من مقاومت کردم. او با عصبانیت با شوک الکتریکی به پایم کوبید. در آن لحظه روی زمین افتادم.

مرد راننده به من حمله کرد و مرا مورد تعرض قرار داد و بعد همان جا رهایم کرد. مدتی بعد زمانی که توانستم از جایم بلند شوم، خودم را به کنار جاده رساندم و از آنجا به پلیس مراجعه کردم.

چند روز بعد در حالی که ماموران در حال تحقیق برای دستگیری مرد راننده بودند زن دیگری به پلیس شکایت کرد و مدعی شد از سوی راننده یک پراید مورد تعرض قرار گرفته است.

آنچه این زن از واقعه تعریف کرد با گفته های دختری که چند روز پیش به پلیس شکایت کرده بود، مطابقت داشت. راننده پراید این زن را هم با شوک الکتریکی وادار به تسلیم و او را در بیابان رها کرده بود. تعداد این شکایات روز به روز بیشتر می شد و فرضیه ها حاکی از آن بود که تعرض به این شاکیان از سوی یک نفر صورت گرفته است.

بنابراین با توجه به اینکه هیچ سرنخی از سوی شاکیان به پلیس داده نشده بود گشت نامحسوس پلیس در منطقه ای که این زنان مورد تعرض قرار گرفته بودند، آغاز به کار کرد. در حالی که ماموران پراید سفیدرنگ را تحت تعقیب قرار داده بودند، شاکی جدیدی به پرونده افزوده شد.

این زن نیز مانند زنان دیگر ادعا کرد از فشافویه به سمت تهران می آمده و مرد راننده با شوک الکتریکی او را وادار به تسلیم کرده است. اما او مدعی بود مرد راننده ماشین پژو داشت و ادعای شاکی جدید پرونده دو فرضیه را برای ماموران مطرح کرد؛ اول اینکه مرد متعرض خودروی خود را تعویض کرده و دوم اینکه احتمالاً صاحبان پراید و پژو عضو یک باند هستند. این بار گشت نامحسوس موظف شد علاوه بر پراید سفیدرنگ پژوهای مشکوک را نیز تحت نظر بگیرد.

بعد از هفت ماه ماموران سرانجام موفق به شناسایی خودروی پژویی شدند که از داخل آن صدای فریادهای زنی شنیده می شد.

زمانی که ماموران جلو رفتند متوجه شدند مرد راننده قصد دارد به این زن تعرض کند. پلیس مرد راننده را بازداشت و خودرو را برای بازرسی به اداره آگاهی حسن آباد منتقل کرد. بررسی ها نشان داد مردی که شاکیان را مورد تعرض قرار داده است همین متهم است.

او که جوانی 28 ساله به نام محسن است ابتدا از یک پراید برای این کار استفاده می کرده اما بعد از مدتی خودرواش را با یک پژو معاوضه می کند. محسن در بازجویی ها به بیش از 10 مورد تجاوز به عنف اعتراف کرد و گفت؛ من از مدت ها قبل یک شوک الکتریکی خریده بودم و برای اینکه بتوانم طعمه های خودم را وادار به اطاعت کنم از آن استفاده می کردم. بسیاری از زنانی که به عنوان مسافر سوار خودرو می کردم هنگامی که متوجه نیت من می شدند به من اعتراض و مقاومت می کردند.

حتی چند نفر از آنها فرار کردند اما من با استفاده از این شوک موفق شدم آنها را متوقف کنم.

وی ادامه داد؛ چند سال پیش با دختری ازدواج کردم. ما وضعیت مالی خوبی نداشتیم. برای اینکه بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم با ماشین پرایدی که قسطی خریده بودم مسافرکشی می کردم. بعد از مدتی به ذهنم رسید تا زنانی را که سوار ماشین می کنم مورد آزار قرار دهم.

بعد از تعرض نیز اموال آنها را به سرقت می بردم. از آنجایی که من شوک الکتریکی داشتم آنها نمی توانستند در برابر من مقاومت کنند. من هم بعد از تعرض اموال شان را سرقت می کردم و متواری می شدم. تحقیقات پلیس ثابت کرد همسر محسن در جرائم او هیچ نقشی نداشته و اموال مسروقه نیز توسط خود این مرد استفاده می شده است. با توجه به اینکه جرم محسن تجاوز به عنف است پرونده وی به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران نزد قاضی ساعی و چهار مستشارش فرستاده شد.

تاکنون 15 زن از متهم شکایت کرده و تحقیقات برای شناسایی قربانیان احتمالی دیگر ادامه دارد. این پرونده به صورت ویژه در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد و قاضی ساعی بازجویی های خود را از متهم آغاز کرده است.

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 30
  • ناشناس
    2

    زرشك پليس بعد از يكسال نتوا نسته كاري بكنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      خُب سرنخ و یا شماره پلاک نداشتن.
      شما بجای پلیس می بودید، چیکار می کردید؟

    • ناشناس
      0

      جاشو که گفتن کجا بود پرفسور

    • ناشناس
      1

      فرق پلیس با ما اینه که شغلش همینه و باید توانایی و دانش‌متناسب با شغلشو داشته باشه ماله کش جان!! بعد یکسال که واکسی‌محلهٔ ما هم بالاخره میتونه این عوضیپ پیدا کنه.. ماله کش نباشیم

  • دومان
    1

    فول امنیت داریم

  • ناشناس
    0

    .. تا کنون فکر نکردند بعد از این عمر کوتاه چه عاقبتی است؟

  • ناشناس
    0

    بعد هفت ماه . چه عجب نگفتی فورا دراسرع وقت بلا فاصله ...

  • ناشناس
    1

    به پراید اعتماد نکنید یا جونتونا میگیرد یا پولتونا یا عرضتونا .

  • امییییییییییر
    2

    خود پلیس فقط ادعا میکنه زرنگه نه بابا همش کشکه اگر راست میگن در ملائ عام گردن بزننش تا درس عبرتی باشه برای بقیه

  • موسوی
    1

    این حیوون کثیف رو باید خارج از نوبت اعدام کنن

  • مالک
    1

    بعد از ۷ ماه پلیس توانست این حرومزاده رو بازداشت کنه ! انگاری این مسائل زیاد واسه پلیس مهم نیستن مثل قوه محترم قضاییه !

    نظرات شما -
    • ممنون
      0

      اینا همراه با قوه محترم قضائیه بی کفایتن

    • ناشناس
      1

      آره دیگه پشت بام خونشون که کلیپ نساخته همون روز دستگیر بشه واعترافش پخش بشه ..... آروم آروم 15 تا خانم را بی عفت کرده و زجر داده خب این که سرعت وردیابی نمیخواد یک مسئله درجه چندم است نسبت به بی حیایی وبی حجابی وکلیپ !!!!!!

  • رضا
    0

    تجاوز به عنف =اعدام

  • ناشناس
    0

    عوضش امنیت داریم نگران نباشید!

  • مهسا
    5

    بعضی خانم‌ها خیلی خیره هستند سوار تاکسی شخصی و نامطمئن میشن یعنی این‌همه اتفاق می‌افته به گوش شما نرسیده؟؟؟
    چجوری باز اعتماد می‌کنید و سوار می شین؟؟؟
    هیچوقت جوابشو نفهمیدم..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چاره ای ندارند گرفتار نشده ای چه نهادی یا ارگانی باید به فکر امنیت زنان باشد و چاره ای بیندیشد

    • ناشناس
      0

      شما بعد ساعت 7 تاکسی پیدا کن ،کما اینکه در سایر ساعات روز هم اسنپ و تپسی هستند یه رزرو ادارات و مسافر دربستی . تمام این بدبختی ها به خاطر نبود یک مدیر درست و حسابی برای تاکسی رانی است . الان دقیقا خط میدان انقلاب به کارگر شمالی ساعت 4 به بعد فقط یکی دوتا تاکسی در خط هست . دولت در تمام جنبه ها به جز جنبه حجاب و توهین به مسولین ، ول داده و هیچ مسولیتی ندارد! قدیم حتی تاکس ها شیفت شب داشتند ، بعد که برادران ارزشی تاکسی دار شدند ، پاشید و رفت .تا حالا چند بار قول سرو سامان دادن به خودرو های مسافر کش داده شده و هر بار ول شده بد تر قبل شده

    • ناشناس
      0

      نه عزیزم خیلی خط ها از ساعت 8 شب حتی اتوبوس واحدم دیگه نمیاد.یه روز ساعت 5 عصر منتظر خط اتوبوس شریعتی به چیتگر شو ببین اگه دیگه اتوبوسی اومد جایزهداری .

  • بی طرف
    0

    لطفاً در اسرع وقت اعدام کنید

  • ناشناس
    0

    ساندیس خورها که میگفتند ما اننیت داریم کدام سوراخی خزیدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این‌بار حق با شماست اگه امنیت داشتیم این همه تجاوز صورت نمی‌گرفت مگه اینجا اروپا یا آمریکایه یک کشور اسلامیه مثلاً ....مسوولین باید فکر کنن
      این اتفاق برای خانواده ی خودشون افتاده چه حسی بهتون دست میده واقعا که
      بی غیرتی تا کجا!؟

  • ناشناس
    0

    خوب شد که اسمش را به هوشنگ و کورو ش تعییر ندادند؟؟؟

  • ناشناس
    0

    یک مرد پیدا بشه تاکسی رانی و مسافر کشی را سر وسامان بده ، اگر نداریم بریم از خدا خواهش کنیم رضا شاه رو یک ماه به دنیا برگرداند به امور سر وسامان بدهد .

  • ناشناس
    0

    الان چند سالی میشه من نه گشت موتور سوار و نه گشت خودرویی پلیس در محلات نمی بینم .110 هم که حسابش معلومه تا زنگ بزنی و 10 تا سوال جواب بدی همه چی تمام شده رفته ! الان تنها پلیس های موتور سوار شهر ، پلیس ضد شورش است که گروهی میروند و می آیند. برای حفظ امنیت و سلامت گروه خاصی از جامعه .

  • محمد
    0

    عده‌ای تاکسی ها را گرفته‌اند و فقط مسافر دربستی سوار میکنند یا در پارکینگ خوابیده و استفاده شخصی میکنند

  • ناشناس
    0

    کوتاهی پلیس هم در گسترش دامنه شرارت این نامردمان نقش دارد.مگر پلیس فقط باید در گشت ارشاد برای به اسارت گرفتن زنان بی ازار و نوامیس مردم از نیروی تعلیم دیده زن استفاده کند؟دوبار شکایت نخست باید پلیس را به طعمه گذاری در ان مسیر و به دام انداختن این شرور وا می داشت.در واقع پلیس به یک تصادف کم احتمال موفق به یافتن و دستگیری این جنایتکارشده است نه با یک طراحی هوشمندانه.این مردک و همانندهایش را باید با حقنه همان ابزاری که به کار برده اند و تدریجی زجرکش کرد تا شاید مایه عبرت نامردمان دیگر شوند.

  • تورج
    0

    چرا میترسین یک مجازات بازدارنده کنین فکر کنین این زنها زن یکی از بالاهای مملکته منظورم ریسها چقدر تجاوز

  • جعفریر
    0

    خوب چرا تصویرش را واضح نشون نمیدهید دیگه باید چیکار کنه؟؟؟؟!!!!

  • سید
    0

    بنده اگر جای آن مامور بودم که این فرد را گرفت می پرسیدم اگر خواهر و مادر شما را کسی اینگونه فریب دهد شما چه حالی دست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها