مرد با نصب دوربین مخفی مچ همسرش را گرفت/ ویدئو

امیلی یو ۴۵ ساله، متخصص پوست در کالیفرنیا به اتهام مسموم کردن همسرش جک چن دستگیر شد.

مرد با نصب دوربین مخفی مچ همسرش را گرفت/ ویدئو

همسر وی که از قصد شریک زندگی‌اش برای مسموم کردن او آگاه شده بود با کارگذاشتن یک دوربین مخفی از لحظه ریختن مایع زهرآگین به نوشیدنی‌اش، فیلم گرفت و مقدمات دستگیری او را فراهم کرد.

چن که پس از ۱۰ سال ازدواج درخواست طلاق داد، در دادگاه ادعا کرد که امیلی سال‌ها نسبت به او و دو فرزندشان بدرفتاری کرده است.

براساس ویدئویی که ۱۱ ژوئیه منتشر شده امیلی را نشان می‌دهد که یک پاک کننده فاضلاب را در نوشیدنی شوهرش می‌ریزد. سپس به نظر می‌رسد که مرد قبل از خروج از آشپزخانه جرعه‌ای از فنجان می‌نوشد.

وی پس از بررسی ویدئو، شواهد را به پلیس تحویل داد و امیلی دستگیر شد. بر اساس اخبار منتشر شده از اداره پلیس ایروین، مرد آسیب‌های داخلی جدی دیده بود، اما انتظار می‌رفت که حالش خوب باشد.

از این زن خواسته شده تا جلسه دادگاه از دو فرزندش دور بماند. در این دستور آمده است که فرزندان این زوج مورد آزار فیزیکی، کلامی و عاطفی توسط یو و همچنین مادربزرگ مادری خود قرار گرفته اند.

سوابق دستگیری نشان می‌دهد که امیلی هفته گذشته دستگیر اما روز جمعه آزاد شد و طبق سند منع تعقیب قرار بود روز دوشنبه در دادگاه حاضر شود.

بر اساس سندی که به دست نیویورک پست رسیده است وقتی امیلی ناامید می‌شد و سر بچه‌ها فریاد می‌زد، معمولا از یک عبارت چینی استفاده می‌کرد که ترجمه آن «برو بمیر» است.

حجم ویدیو: 12.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایمان
    1

    روز قیامت اعمال ماهم به همین صورت نشون داده میشه اون هم جلوووی اون همه ادم
    فکرکردین هر غلطی کردن فراموش میشه؟خدا ویدیوی ماروهم نشون خواهد داد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها