ماجرای قتل تازه عروس به دست داماد

حدود ساعت 11 شب پنجشنبه اول اردیبهشت، مأموران پلیس شهرستان یاسوج از وقوع حادثه‌ای خونین در یکی از خانه‌های روستایی قلعه‌دختر یاسوج باخبر شده و به محل رفتند.

ماجرای قتل تازه عروس به دست داماد

با حضور در محل حادثه مشخص شد پسر 21 ساله‌ای به نام موسی با کلت کمری به دخترخاله 16 ساله‌اش شیوا که نامزدش هم بوده شلیک کرده و پس از قتل وی در اقدامی هولناک اسلحه را روی سر خودش گذاشته و با شلیک یک گلوله به زندگی خودش نیز پایان داده است.

سرهنگ سیدمحمد موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در تشریح قتل عروس به دست داماد گفت: نخستین بررسی‌ها از خانواده مقتول نشان داد این دختر 16 ساله پس از فوت پدر و مادرش در خانه یکی از عموهایش زندگی می‌کرده است و چند ماه قبل از این حادثه با پسرخاله‌اش نامزد کرده و قرار بود به زودی جشن عروسی خود را برگزار کرده و زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما این حادثه رخ داد.

یکی از بستگان مقتول نیز درباره قتل عروس به دست داماد گفت: موسی و شیوا چند ماه قبل باهم نامزد کرده بودند. موسی یک خانه کرایه کرده و قرار بود بعد از جشن عروسی سر خانه و زندگی خودشان بروند اما شیوا مدام بهانه می‌آورد و می‌گفت از لحاظ روحی آمادگی شروع زندگی مشترک را ندارد و از نامزدش می‌خواست جشن عروسی را به سال آینده موکول کند اما موسی از این موضوع بشدت ناراحت و عصبی بود و فکر می‌کرد نامزدش دنبال بهانه برای برهم زدن این نامزدی است، هرچه با او صحبت کردیم و گفتیم به شیوا مهلت بدهد زیر بار نرفت و قانع نشد.

آنها سر همین موضوع با هم اختلاف پیدا کرده بودند تا اینکه پنجشنبه شب، موسی به خانه عموی شیوا رفت و او را به قتل رساند بعد هم خودش را کشت.

سرهنگ موسوی در خصوص علت و انگیزه قتل بیان کرد: با توجه به قتل دختر جوان و خودکشی عامل این قتل هنوز علت و انگیزه این حادثه مشخص نیست و بررسی و تحقیقات برای یافتن علت واقعی این ماجرا ادامه دارد.
منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بنده خدا عروس ۱۶ سالش بوده تو این سن کم واقعا آمادگی ازدواج را نداشته چرا بیگناه را کشته

  • واقعیت تلخ
    0

    داماد روانی ، دختر یتیم بی کس پیدا کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها