دستگیری اعضای باند سارقان منزل در کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در کرج

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، اظهار کرد: در پی وصول یک فقره سرقت منزل به شیوه تخریب حفاظ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط مأموران، محل اختفا و هویت متهمان در شهرستان ملارد استان تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضائی هر ۲ نفر در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده از سارقان سابقه دار بودند، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهمان با همدستی ۲ نفر دیگر به انجام ۱۰ فقره سرقت در شهرستان کرج اعتراف کردند که با استعلام‌های انجام شده مشخص شد ۲ همدست آنها به جرم سرقت منزل از قبل دستگیر شده و در زندان به سر می‌برند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که در مجموع ۴ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و ارزش ریالی اموال سرقتی از آنها ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به سرقت این باند به شیوه تخریب حفاظ پنجره، از شهروندان خواست: سعی کنند از تجهیزات ایمنی از قبیل حفاظ مطمئن، دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده کنند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها