کلاهبردار سکه‌ های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری کلاهبردار سکه‌های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

کلاهبردار سکه‌ های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

نصرت اله گراوند امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: در پی افزایش کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک از طریق تلفن همراه و مراجعه چند نفر شاکی از نقاط مختلف کشور به پلیس آگاهی مبنی ارسال پیامک و فروش سکه‌های تقلبی با قسم‌های دروغین مبنی بر پیدا کردن سکه‌های عتیقه در گاوداری و کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی، توسط یک نفر که با لهجه افغانی و به نام «گل محمد» و «لطیف» افغان کلاهبرداری شده است پلیس آگاهی دستگیری متهم کلاهبردار را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: با تلاش پلیس آگاهی و اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در تحقیقات خود یک نفر از عناصر فعال و سر شبکه کلاهبرداری با هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: از متهم ۴۲۰ عدد سکه تقلبی و دو عدد تلفن همراه با سیم کارت‌های مختلف با محتویات پیامک کلاهبرداری کشف شد و تا کنون پنج نفر از شکات نامبرده را شناسایی شدند.

سرهنگ گراوند: به شهروندان توصیه کرد که در مواجهه با پیامک‌های ناشناس با مضمون برانگیختن حس طمع افراد با دست آویز قرار دادن امور معنوی همچون قسم دادن مراقب باشند که تحت تأثیر اینگونه پیامک‌ها قرار نگیرند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها