سه اراذل و اوباش «نوپا» دست یک شهروند را قطع کردند

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

سه اراذل و اوباش «نوپا» دست یک شهروند را قطع کردند

سرهنگ محمد گنجه در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر خرداد ماه خبری از طریق سامانه ۱۱۰ در خصوص درگیری عده‌ای از اراذل و اوباش نوپا با یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به فرار این افراد بلافاصله پس از درگیری اشاره کرد و افزود: مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند، ۳ تن از اراذل و اوباش نوپا با حضور در محل ضمن نزاع و درگیری با یکی از شهروندان، دست وی را با استفاده از سلاح سرد قطع و به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در ادامه با اشاره متهمان به دفعات مختلف مخفیگاه خودشان را تغییر می‌دادند، تصریح کرد: سرانجام با انجام تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم اصلی این پرونده در حوالی بلوار آبشناسان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اقتدار و پلیس و قوه قضائیه زیر سواله چرا به طور قاطع با اینها برخورد نمی‌کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کافیه با همین لش ها طبق قانون برخورد بشه و بابت سرقت و زورگیری و جرمهای این مدلی، دست نکبتشون قطع بشه، که تا عمر دارن هر کی تا ببینتشون بگه طرف دزد بی همه چیز بوده، کافیه تا مجازات بشن، یه عده از همین مردم دهن پاره جیغ و داد میکنن که وای چرا با این برخورد کردید، این از روی نیازش حرومزاده شده، نازش کنید، مشکل از همین هموطنای دهن پارته که همیشه باید یه وری بزنن.

  • ناشناس
    0

    اینها باید در همان محل دستشان قطع شود تا جرم در مملکت کم شود

  • ناشناس
    0

    اعدام کنید

  • ناشناس
    0

    دستشان را قطع کنید تا ادب شوند و بقیه آنها هم در جامعه هم ادب شوند....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها