عاملان نزاع در شهرستان باوی دستگیر شدند

عاملان نزاع در شهرستان باوی دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان باوی گفت : هفت نفر از عاملان نزاع مسلحانه بین ۲ طایفه در این شهرستان دستگیر شدند.

عاملان نزاع در شهرستان باوی دستگیر شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صالح مطهری ‌راد یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته در پی وقوع نزاع مسلحانه بین ۲ طایفه به دلیل اختلافات قبلی در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هفت نفر از عاملان نزاع را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باوی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه قبضه سلاح شکاری به همراه ۷۳۸ فشنگ مربوطه کشف شد.

سرهنگ مطهری راد بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری هفت سارق حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر از شناسایی و دستگیری هفت سارق حرفه ای در مدت ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ رضا پاپی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی موفق شدند با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، هفت سارق حرفه ای منازل و اماکن خصوصی را که اقدام به سرقت های متعدد در نقاط مختلف ماهشهر می کردند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی اظهار داشت : متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل ، مغازه ، سیم برق و اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج دستگاه تلویزیون ۴۹ اینچ ، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه فشنگ مربوطه ، یک قبضه کلت کمری بدل و پنج دستگاه پلی استیشن کشف شد .

سرهنگ پاپی با بیان اینکه یک خودرو پژو پارس بکار رفته در سرقت ها از ید سارقان توقیف شده افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: ایرنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    پلیس دستگیرمیکنه دستگاه قضایی آزادمیکنه موش وگربه بازی تام وجری شده تاکی باید توی این مملکت این روش ادامه داشته باشه واقعاچرابایداینجوری رفتاربشه تاکی؟؟؟؟

  • ج. ص
    0

    درود بر نیروهای پلیس شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی سارقان این دو شهرستان شناخته شده هستند سابقه چند فقره سرقت و ناامنی دارند زندان شده خوراک و هتل برای انان پیشنهاد می شود این دسته زندان در تبعید در مناطق دور کشور و اجبار در اردوگاه کار شوند مثلا ۲۰ تا ۳۰ سال ضمن کار اموزش دینی و حرفه تا بعد از این مدت وارد بازار کار شوند شرط ان بدون عفو نه اینکه نصف یا کمتر از نصف عفو ازاد از زندان دو باره دست به سرقت بزنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها