عملیات گروگانگیری در اردبیل ناکام ماند

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل گفت: عملیات ۳ ساعته نوپو برای دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان در پس از ورود تیم پشتیبان به محل وقوع حادثه با موفقیت به پایان رسید.

عملیات گروگانگیری در اردبیل ناکام ماند

سرهنگ جاوید امیرانلوی، اظهار داشت: عملیات 3 ساعته نوپو برای دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان در پس از ورود تیم پشتیبان به محل وقوع حادثه با موفقیت به پایان رسید.

وی ضمن تشریح جزئیات این حادثه گفت: این اتفاق در روستای صومعه اردبیل و تیراندازی فرد گروگانگیر به وقوع پیوسته و بررسی‌های اولیه این موضوع را مشخص کرده که اختلاقات شخصی با هم‌روستایی‌ها سبب این تیراندازی با اسلحه شکاری شده و در نهایت با زخمی کردن هم‌روستایی خود همسر خود را گروگان گرفته است.

فرمانده یگان ویژه استان اردبیل تصریح کرد: با ورود گروهان نوپو و قرق منطقه اقدامات لازم برای چینش عوامل پشتیبان در محل انجام یافته و دستورات قضایی برای انجام مذاکره با شخص متهم محقق شده است.

امیرانلوی اعلام کرد: دو ساعت مذاکره برای دستگیری فرد گروگانگیر انجام یافت اما با توجه به عدم رغبت او نسبت به غافلگیری گروگانگیر اقدام و وی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در این حادثه گروگان هیچ آسیبی ندیده ولی گروگانگیر از ناحیه شانه سمت راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در نهایت تحویل مراجع قضایی شد و اسلحه و جلیقه کامل گلوله از وی نیز کشف و ضبط شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها