تعداد فوتی‌ های سیل اخیر یزد تاکنون ۶ نفر بوده است

سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد اعلام کرد: آخرین آمار متوفیان مرتبط با حادثه سیل اخیر در این استان یزد شش نفر بوده است.

تعداد فوتی‌ های سیل اخیر یزد تاکنون ۶ نفر بوده است

سید حسین طباطبایی، در این مورد اظهار کرد: یک مورد از این فوتی‌ها در محله اکبرآباد و دیگر در خیابان یزد اتفاق افتاده، یک مورد در روستای بنادک سادات، یک مورد مربو به روستای شواز، یک مورد مربوط به کویر اطراف یزد مورد آخ نیز مربوط به یک نفر در مروست بوده است که به علت انحراف یک دستگاه سواری در اثر طغیان رودخانه در حوالی روستای ترکان اتفاق افتاده و هر چند راننده خود را به بیرون پرت کرده و نجات یافته ولی متاسفانه سرنشین آن که همسرش بوده، داخل گیر کرده و غرق شده است.

وی تعداد مصدومان سیل که توسط اورژانس امداد رسانی شده را نیز ۱۰ مصدوم ذکر کرد و گفت: این آمار توسط عوامل اورژانس امدادرسانی شده‌اند و آمار امداد و نجات هلال‌احمر هم باید به این تعداد اضافه شود ولی امار نهایی را مدیریت بحران و پزشکی قانونی در پایان بحران گزارش خواهد داد.

طباطبایی افزود: سازمان اورژانس از ابتدای دریافت هشدار و درگیری استان با سیل تعداد ۵۸ آمبولانس و تعداد ۱۱۶ نیروی عملیاتی را برای امداد رسانی به مردم سیل‌زده به ‌کار گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به هشدارهای داده شده از سوی هواشناسی و احتمال تداوم شرایط جوی و بارشهای پراکنده تا دوشنبه، مردم وضغیت هشدار را رعایت کنند و حتی الامکان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا مسیر برای رسیدن خودروهای امدادی و امدادرسانی به مردم و مصدومان احتمالی باز بماند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها