قتل پدر با چکش در خواب

از جنایت هولناک قتل مرد سالخورده در خواب یک سال می گذرد، جنایتی که مردی پدرش را در خواب با چکش کشت.

قتل پدر با چکش در خواب

 اولیای دم مرد سالخورده که از سوی پسرش به طرز فجیع درخواب کشته شده بود در دادگاه حاضر شدند و خواستند تا دیه از صندوق بیت المال در آنها پرداخت شود .

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۰ به دنبال قتل مرد ۷۰ ساله ای به نام احمد در خانه اش در شهر ری آغاز شد.

 همسر وی که هراسان با پلیس تماس گرفته بود گفت: من خواب بودم که نیمه شب با سروصدا از خواب بیدار شدم و پسر ۳۹ ساله ام آرش را دیدم که با چکش به جان پدرش افتاده بود.

شوهرم در خواب جان سپرد و من توانستم پسرم را آرام کنم و از او خواستم به اتاق خواب برود و بخوابد. پسرم سالهاست از مشکل اعصاب و روان رنج می برد و حالا در اتاقش خوابیده است.

 با این تماس بلافاصله ماموران پلیس به خانه قدیمی در شهر ری رفتند و آرش را که در خواب بود بازداشت کردند . جسد مرد سالخورده که سرش متلاشی شده بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. آرش تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل پدرش در خواب اعتراف کرد .

وی گفت :پدرم من را اذیت می کرد. به همین خاطر وقتی در خواب بود با چکش بالای سرش رفتم و چند ضربه به او زدم.

تایید جنون آرش توسط پزشکی قانونی

در حالی که مادر آرش می گفت پسرش سالهاست از بیماری اعصاب و روان رنج می برند وی  به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان جنون وی را تایید کردند.

 آنها در گزارشی اعلام کردند  آرش هنگام ارتکاب جرم دچار جنون بوده و قوه تمیز ندارد. به این ترتیب وی با حکم قضایی در بیمارستان روانی بستری شد .

در حالی که یک سال از جنایت خانوادگی گذشته بود سایر فرزندان احمد به دادگاه رفتند و درخواست دریافت دیه را مطرح کردند .

آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و  به تشریح درخواستشان پرداختند.

در ابتدای جلسه دادگاه، یکی از اولیای دم روبه روی قضات ایستاد و گفت :آرش سالهاست دیوانه است. او از کودکی از بیماری اعصاب و روان رنج می برد و همیشه پدر و مادرمان را اذیت می‌کرد.

بالاخره هم پدرمان را در خواب کشت.او حالا باید تا آخر عمرش در بیمارستان روانی بستری باشد. اما ما تقاضا داریم دیه پدرمان از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود.

 با پایان اظهارات اولیای دم ،قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهار نظر کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    این لوس بازیا مثل بیمار روانی و پزشک قانونی تایید کرده باعث شده احترام های بزرگتر از بین بره و حتی جسارت به پدر بکنند باید این فرد خاطی اعدام شود تا مایه عبرت دیگران بشوند

  • تربیت مادرانه
    0

    بعد آقای علم الهدی انتظار احترام پدرانه در این کشور دارد

  • دانا
    0

    از فردا همه دیه را از بیت المال طلب می کنند ادم حسابی بیت المال برای افراد فقیر بی سپرست و یتیم لست کدام قانون اجازه می دهد که از بیت المال از یک قاتل ولو دیوانه بردلشت شود

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      گفته، سنگ مفت،گنجشک هم مفت،سنگ رامیندازیم شاید به هدف خورد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها