قتل رفیق قدیمی با میله آهنی در تهران

مردی که پس از قتل دوستش، جسد او را در راه‌ پله خانه دفن کرده بود در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

قتل رفیق قدیمی با میله آهنی در تهران

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت ۹۸، با شکایت زنی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. این زن در تحقیقات گفت: بیژن، شوهر صیغه‌ایم که وضع مالی خوبی دارد، با خودروی مدل بالای خود از خانه بیرون رفت و بعد از آن ناپدید شد.

او قرار بود به دیدن یکی از دوستانش به نام هرمز برود که حالا به هرمز شک دارم.  پس از این شکایت ماموران هرمز را دستگیر کردند که او در تحقیقات دچار تناقض‌گویی شد و  سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت: «اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارم، با مقتول دوست بودم، روز حادثه به او زنگ زدم تا برای دیدن طلاهایی که خریدم به خانه‌ام بیاید. او با دیدن طلاها متوجه قلابی بودن طلاها شد. شروع به تحقیرم کرد که از او عصبانی شدم و در راه‌پله با میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و باعث مرگش شدم.

بعد از اطمینان از مرگ بیژن اقدام به دفن جسد وی در زیر راه‌پله کردم، او را پتوپیچ کرده، رویش بتون ریختم.» پس از اعترافات این مرد، جسد مقتول کشف شد.

متهم در جریان آخرین دفاع از خود، اعترافاتش را تغییر داد و مدعی شد مقتول به همسر و مادرش نظر داشته و به همین دلیل او را کشته است. در تحقیقات دادسرا مشخص شد، مقتول مسیحی بوده که سال‌ها قبل مسلمان شده و همسر و فرزندش را ترک کرده بود.

با توجه به این‌که همسر و فرزندمسیحی مقتول نمی‌توانستند برای او درخواستی داشته باشند، نماینده دادستان از طرف رئیس قوه‌قضاییه برای متهم به قتل درخواست دیه کرد.

متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: اتهام قتل را قبول دارم اما باور کنید قصد کشتن دوستم را نداشتم.

تحت تاثیر موادمخدر این کار را انجام دادم چون معتاد بودم، تصمیم گرفتم اموال او را سرقت کنم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    چرا مسلمان شده ؟!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها