افزایش جانباختگان سیل امام زاده داود به ۷ نفر / تلاش برای یافتن ۱۹ مفقود ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به افزایش تعداد جانباختگان سیل امام زاده داود (ع) به ۷ نفر گفت: تلاش برای یافتن ۱۹ مفقودی ادامه دارد.

افزایش جانباختگان سیل امام زاده داود به ۷ نفر / تلاش برای یافتن ۱۹ مفقود ادامه دارد

به گزارش جمعیت هلال‌احمر،مرتضی مرادی پور پنجشنبه شب  با اشاره به آخرین جزئیات خدمات‌رسانی نیروها و تجهیزات بکارگیری شده در سیل و رانش زمین در بخش کن منطقه امام زاده داود شهر تهران گفت: ٣٠٥ نیروی عملیاتی در این حادثه وارد عمل شدند.

بخوانید: افزایش جانباختگان سیلاب فیروزکوه به ۱۰ نفر

وی ادامه داد: از این میان ۲۵۴ نفر از استان تهران، ۳۱ نفر از استان البرز و ٢٠ نفر از سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

مرادی پور با بیان اینکه ۴۸ خودروی عملیاتی در حادثه حاضر بودند، گفت: ٣٧ دستگاه از تهران، ٦ دستگاه از البرز، ٥ دستگاه از سازمان اقدامات لازم را انجام دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: ۸ مصدوم به اورژانس تحویل داده شد همچنین در این حادثه ۷ نفر جان باختند، یک نفر به صورت سرپایی درمان شد، ۱۹نفر مفقود هستند و ۷۰۰ نفر به محل امن منتقل شدند.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه، در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    8

    امام زاده تو زرد در آمد

    نظرات شما -
    • ایمان
      1

      کلا میخوای زندگی ایرانی هارو امام زاده ها حل کنه؟!!
      یا توقع داری هر مسیولی تر بزنه در مملکت با دعا و التماس از امام زاده همه چی گل و بلبل بشه؟
      خود خدا هم اینکارو نمیکنه چون دنیا محل مسابقه و امتحانه؟نه دنیای اجی مجی
      امام زاده واسطه معنویتن و گاهی حاجت مشروع اگر به صلاح فرد باشه و دل شکسته باشه

    • ناشناس
      2

      عوامل طبیعی کار خودشونو می کنن. همانطور که سنم در بدن امام اثر می کنه یا وقتی که سیل کعبه را ویران کرده بودو......به قول‌پیامبر خورشید برای مردن هیچ بنی بشری حتی اگر پسر‌ پیامبر باشد نمی گیرد.

    • ایمان
      1

      شما هم دنبال بهانه برای زدن هرچیزی که حنبه اسلام داره

  • علی
    4

    زاکانی تاسف!!!

    نظرات شما -
    • ایمان
      3

      تازه روی کار امده چرا جو میدی

  • مش جمعه
    0

    در سال ۶۶ در شهرداری تهران شاغل بودم.همین اتفاق در سال ۶۶ در امامزاده داوود و میدان تجریش افتاد. در تجریش آژیر خطر زدند و مردم تصور کردند حمله هوایی شده به جان پناهگاه ها بخصوص زیرگذر تجریش هجوم بردند و متاسفانه سیل همه را کشت و هیچ اثری از امامزاده داوود و تکیه یا حسینه تجریش هم باقی نماند و نصف بیشتر امام زاده صالح را هم برد.باز هم این اتفاق در حال نکرار شدن هست.زاکانی با کت و شلوار رفته تو لجن ها و میاد میره جلسه.هیج بفکر مستخدمین نیست که باید مسیر حرکت آن را نمیز کنند

  • ناشناس
    2

    آخ از بی پناهی انسان که به هر چیزی چنگ میزند.

  • ناشناس
    3

    حاجت روا شدند.خخ

  • ........
    0

    شاید هم رفته بودند درخواست های نامعقول ، و نامتعارف داشتند. اغلب ساده لوحان از قدرت تقرب خود بعنوان چماق برای رقبای خود استفاده می کنند نباید از قدرت قرب الی الله بعنوان شلاق بر سر رقیبان استفاده کرد خدا جای حق نشسته و با خواست و علاقه ی ما اقدام به کاری نخواهد کرد خلاصه خدا همه عاقلان را هدایت کند.نفرین زمانی دامن صاحبش را می گیرد که مستحق اضمحلال باشد مثل آمریکا و اسرائیل که رو به افولند انشاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها