۵۰ خانه و ۱۵ خودرو درگیر سیلاب در شهرستان زردین یزد

در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل در دهستان زردین نیروهای مردمی و بسیجیان این منطقه بلافاصله پای کار آمده و با سازماندهی مشخص عملیات کمک رسانی به سیل زدگان را آغاز کردند.

۵۰ خانه و ۱۵ خودرو درگیر سیلاب در شهرستان زردین یزد

از عصر امروز دهستان زردین از استان یزد درگیر سیل تابستانی با سرعت زیاد شده و تاکنون بالغ بر ۵۰ خانه درگیر آبگرفتگی و بالغ بر ۱۵ خودرو سواری تخریب شده‌اند.
سرعت سیل نسبت به ساعات اولیه کاهش یافته ولی بعد از چند ساعت، دوباره برای لحظاتی سرعت آن افزایش می‌یابد و فرآیند خدمت رسانی نیروهای امدادی را با چالش مواجه کرده است.
در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل نیروهای مردمی و بسیج دهستان زردین بلافاصله بعد از وقوع سیل پای کار آمده و نسبت به آماده‌سازی محل اسکان اضطراری،‌ تهیه غذای گرم،‌ بازکردن معابر مسدود شده، جابجایی خودروهای تخریب شده اقدام کرده و می‌کنند.
خارج کردن احشام و لوازم سالم خانه‌هایی که دچار آبگرفتگی شدند از دیگر خدمات نیروهای مردمی و بسیجیان در منطقه سیل زده زردین است که در مناطقی که سرعت سیل کمتر شده در حال انجام است.
عوامل شهرداری و دهیاری زردین هم همراه با مردم این دهستان در تلاشند با استفاده از لودر، تراکتور و بیل میکانیکی‌های شخصی و سازمانی نسبت به مهار سیلاب اقدام کنند.
گفتنی است؛ با توجه به جاری بودن سیل و کند بودن عملیات امدادرسانی هنوز آمار دقیقی از خسارات سیل دهستان زردین بدست نیامده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها