کامیونت ۱۵ متر سواری پراید را به جلو برد

رئیس پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف جرحی بین پراید و کامیونت در بزرگراه آزادگان به شرق بدلیل دنده عقب سواری پراید و به جلو بردن ۱۵ متری این سواری توسط خاور با مصدوم شدن راننده پراید خبر داد.

کامیونت ۱۵ متر سواری پراید را به جلو برد

سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت ۰۹:۱۵ صبح دیروز در مسیر غرب به شرق آزادگان قبل از شهید کاظمی یکدستگاه سواری پراید به جهت اصلاح مسیر و بازگشت به لاین دلخواه، اقدام به حرکت خطرناک دنده عقب در این بزرگراه می‌نماید.

وی گفت: در ادامه یکدستگاه کامیونت که در این مسیر در حال تردد بوده بشدت با این سواری برخورد و ۱۵ متر سواری پراید را با خود به جلو می‌کشد و در نهایت متوقف می‌گردد

وی گفت بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر و ضمن ایمن‌سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل آن اقدام نمود.

سرهنگ شریفی گفت: در این حادثه راننده پراید از ناحیه دست آسیب دید که با حضور تیم‌های اورژانس در محل حادثه به بیمارستان منتقل گردید.

وی از رانندگان خواست به هیچ عنوان حتی اگر مسیری را هم به اشتباه وارد شدند قصد اصلاح مسیر را با گرفتن دنده عقب نداشته باشند چرا که این اقدام آنان علاوه بر اینکه تخلف از مقررات محسوب می‌شود و به دیگر شهروندان و رانندگان خسارت وارد می‌آورد باعث بروز حوادثی تلخ و غیر قابل جبران می‌گردد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها