برخورد شدید کامیون با گاردریل‌های میانی بزرگراه بابایی

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه کامیون با ۱۶ شاخه گاردریل و سه اصله درخت در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی و نیمه واژگون شدن این کامیون، بدون مصدوم خبر داد.

برخورد شدید کامیون با گاردریل‌های میانی بزرگراه بابایی

 سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: مقارن ساعت ۵ بامداد امروز، در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی قبل از پل امام علی (ع)، یک دستگاه کامیون به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج میشود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این کامیون در مسیر خود با گاردریل رفیوژ میانی برخورد و پس از شکستن ۱۶ شاخه گاردریل و ۳ اصله درخت به حالت نیمه واژگون قرار میگیرد.

سرهنگ شریفی گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته است و تیم‌ های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و روان سازی ترافیک اقدام نمودند.

اظهار داشت: راننده کامیون به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز به عنوان مقصر حادثه معرفی گردید.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه در محدوده تصادف شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها بودیم، که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران درحال پاکسازی و روان سازی ترافیک گردیده و کامیون را با جرثقیل سنگین به محل امن منتقل نمودند. 

سرهنگ شریفی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند، قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آن‌ها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها