این دزد اتوبان آزادگان را بهم ریخت / شلیک های پلیس کارساز شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی که در تعقیب و گریز پلیس به خودرو شهروندان در اتوبان آزادگان آسیب وارد کرده بود، خبر داد.

این دزد اتوبان آزادگان را بهم ریخت / شلیک های پلیس کارساز شد

سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گورزی" اظهار کرد: تیرماه جاری، کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی در اتوبان "  آزادگان  " در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو سراتو مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استعلام پلاک وسیله نقلیه متوجه شدند خودرو مذکور سابقه  سرقت  دارد و سرنشین آن  سارق  حرفه‌ای است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی دستور توقف خودرو را صادر کردند اما سارق حرفه‌ای پس از مشاهده گشت پلیس متواری شد و به خودرو‌های عبوری اتوبان آسیب وارد کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  کارآگاهان اداره نهم بلافاصله وارد عمل شدند و با اجرای قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی  شلیک کردند و در یک تعقیب و گریز طولانی موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای شدند.

رئیس پلیس آگاهی  تهران  در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت در سطح شهر تهران اعتراف کرد و متهم با دستور  قضائی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و تحقیقات تکمیلی در خصوصی این پرونده آغاز شده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    4

    پلیس‌ایران‌‌با‌اقتدار‌است‌خدا‌قوت

    نظرات شما -
    • واقعیت تلخ
      1

      جوان ۲۵ ساله با سابقه ۱۵ سال دزدی د شش بار رفتن زندان فردا توسط قاضی محترم با سند آزاد میشه، پلیس جانش در خطر ولی قاضی خیلی راحت دزدان آزاد میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها