اعضای ۴ باند سارق حرفه‌ای در استان فارس دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام ۴ باند سارق با کشف ۱۹۰ فقره انواع سرقت در شهرستان شیراز خبر داد.

اعضای ۴ باند سارق حرفه‌ای در استان فارس دستگیر شدند

‌سرهنگ کاووس حبیبی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به دستگیری 4 باند سارقین با بیش از 190 فقره سرقت اظهار داشت: در پی اخبار اطلاعات واصله از شهرستان مبنی بر اینکه گروهی در شهر شیراز اقدام به سرقت می‌کنند موضوع در تحت اختیار پلیس قرار گرفت که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این گروه‌ها حرفه‌ای هستند.

وی با تصریح اینکه با تحقیقات همه جانبه و اقدامات شبانه‌روزی و رصدهای اطلاعاتی توسط پایگاه‌های غرب و جنوب این شبکه و باندهای متفاوت شناسایی و در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند، اضافه کرد: تاکنون به 190 سرقت از اماکن خصوصی، سرقت از درون خودرو ها و سرقت از وسایل خانگی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در بازرسی از مکان‌ها و محل‌های اختفا سارقین و مال خرها بیش از 238 دستگاه ضبط و پخش، ادوات کشاوزی و وسایل خانگی به ارزش 12 میلیارد ریال ضبط شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان که پلیس را برای دستگیری و شناسایی سارقین همکاری کردند، عنوان کرد: از شهروندانی که اموالشان در اماکن خصوصی سرقت می‌کنند درخواست می‌کنیم به شهرک غرب پلیس آگاهی برای شناسایی اموال خود رجوع کنند.

حبیبی گفت: پلیس از شهروندان درخواستی دارد و آن خود مراقبتی است، اینکه در حوزه خودروها در عدم پارک در خیابان‌های خلوت و تاریک ایمنی را بالا ببرند و همچنین خودروها را در پارکینگ‌ها پارک کنند.

وی به سارقان هشدار داد و تأکید کرد: هشداری هم به آن دسته از مجرمین داریم و آن اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با اقدامات همه جانبه تحرکات اینگونه افراد را رصد و به شدت با آنان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در خصوص کاهش کشفیات بیان کرد: 18 درصد نسبت به پارسال در بحث افزایش کشفیات و همچنین 22 درصد نیز در حوزه دستگیری مجرمان افزایش عملکرد دیده می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها