مرگ دردناک نوجوان اصفهانی در شهربازی

در محوطه شهربازی پارک شهید مدرس شهر گز که به بخش خصوصی اجاره داده شده است به علت عدم ایمنی کافی دستگاه مربوطه، یکی از نوجوانان شهر گز از دستگاه سالتو پرتاب می شود و متاسفانه به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند.

مرگ دردناک نوجوان اصفهانی در شهربازی

چند روز پیش بود که در محوطه شهربازی پارک شهید مدرس شهر گز که به بخش خصوصی اجاره داده شده است و اسم قلعه شادی را برایش گذاشته بودند! به علت عدم ایمنی کافی دستگاه مربوطه، یکی از نوجوانان شهر گز از دستگاه سالتو پرتاب می شود و متاسفانه به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند.

به علت وقوع این واقعه جان سوز، مردم شهر گز برخوار عزادار شدند و شهر در ماتم و اندوه فرورفته است. مردم خواستار بررسی موضوع و پاسخگویی شفاف مسئولین ذی ربط هستند.

متاسفانه تا کنون هیچ پاسخگویی رسمی، نه از طرف شهرداری و نه از طرف ارگان های مسئول دیگر وجود نداشته است.

توسط برخی فعالین مردمی، فرسوده و قدیمی بودن دستگاه های شهربازی بارها گوشزد شده بوده است ولی متاسفانه هیچ گوش شنوایی وجود نداشته است.

در این خصوص ضرورت دارد مسئولیت مدنی سرپرست شهرداری گز، مسئول ایمنی و آتش نشانی شهرداری گز و حتی اعضای شورای اسلامی شهر گز، در وقوع این حادثه مورد بررسی جدی قرار گیرد.

آیا این مسئولین به وظیفه نظارتی خود به درستی عمل کرده اند؟

آیا همه نکات ایمنی رعایت شده بوده و ایمنی دستگاه های شهربازی مورد بررسی قرار گرفته است؟

آیا مکانی که توسط شهرداری اجاره داده شده و خدمات عمومی به مردم ارائه می شده است، شهرداری و شورای اسلامی شهر گز، مسئولیت نظارت مضاعف برعهده نداشته است؟!

همه ی این سوالات ذهن مردم شهر گز برخوار را درگیر کرده است.

فعالین اجتماعی شهرگزبرخوار, ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم عباس نظری، درخواست رسیدگی فوری و قاطع به این موضوع را دارند و از دادستان محترم استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه، استاندار محترم استان اصفهان و فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه و نماینده محترم مردم در مجلس، خواستار تشکیل کارگروهی جهت بررسی دقیق این موضوع و ارائه گزارش به مردم و پیگیری قضایی و قانونی ترک فعل های احتمالی که منجر به وقوع این حادثه شده است، می باشند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • واقعیت بگویید
    0

    شهردار باید هزینه تعمیر و نگهداری از دستگاه ها در شهرهای کوچک بگیره چون برای بخش خصوصی با این قیمت ها بلیط ۲۰ و ۳۰ هزار تومانی جوابگو حقوق نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها