ادارات اصفهان و ۱۵ شهرستان این استان سه‌ شنبه تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در کارگروه اضطرار استان به دلیل شرایط آلودگی هوای استان مقرر شد، ادارات شهر اصفهان و ۱۵ شهرستان، فردا_ سه‌شنبه ۱۴ تیرماه_ تعطیل است.

 ادارات اصفهان و ۱۵ شهرستان این استان سه‌ شنبه تعطیل است

منصور شیشه‌ فروش، اظهار کرد: با توجه به نفوذ توده گردوخاک از کانون‌های داخلی استان تا اواخر روز سه‌شنبه وزش باد خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، جنوب، شمال شرق و مرکز استان ادامه دارد و به منظور کاهش مواجهه با این شرایط کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگروه مصوب شد هرگونه فعالیت منجر به افزایش گردوخاک ممنوع است همچنین شهروندان ملزم به رعایت اصول حفاظت فردی استفاده از ماسک هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در مصوبات این کارگروه بر ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و مهدهای کودک تاکید شد.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات در شهر اصفهان و شهرستان‌های درگیر آلودگی هوا گفت: این مصوبات برای فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اصفهان، خوروبیابانک، اردستان، نائین، ورزنه، خمینی‌شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار، شاهین‌شهر، نجف‌آباد قابل اجرا است.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها