۳۰۰ کیلو خمیر فاسد در یکی از نانوایی‌های ساوه کشف شد

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: ۳۰۰ کیلوگرم خمیر فاسد در بازدید اکیپ‌های بازرسی از یکی از نانوایی‌های این شهرستان کشف و معدوم شد.

۳۰۰ کیلو خمیر فاسد در یکی از نانوایی‌های ساوه کشف شد

علیرضا طهماسبی، افزود: روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۱ بدنبال وصول گزارش مردمی، مبنی بر تخلف و عرضه آرد خارج از شبکه در یکی از واحدهای نانوایی شهر ساوه، اکیپ بازرسی ضمن گشت‌زنی روزانه به این نانوایی مراجعه و در بازدید اولیه مشاهده شد که نانوایی مذکور علیرغم روشن بودن ظاهری تنور از پخت نان امتناع نموده و دستگاه خمیر آن تنظیم نیست.

وی بیان کرد: دستگاه مخلوط کن خمیر دارای حجم بسیار زیادی خمیر ترش شده بود که بوی بسیار نامطبوعی از آن به مشام می رسید، همچنین با مشاهده آثار لکه آرد بر خودرو سواری متوقف شده مقابل نانوایی، بازرسی صورت گرفت و تعداد ۶ گونی حامل خمیر فاسد کشف شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ساوه افزود: با حضور بازرسان بسیج اصناف و دانشکده علوم پزشکی نیز ۲ کیسه حاوی خمیر فاسد از داخل یخچال نانوایی بدست آمد که وزن آنها به طور تقریبی حدود ۳۰۰ کیلوگرم بود.

طهماسبی عنوان کرد: تعداد ۹۱ کیسه آرد موجود در نانوایی توقیف و سهمیه آرد این واحد تا اطلاع ثانوی قطع و مقرر شد خمیر فاسد موجود در داخل مخلوط کن نانوایی توسط نامبرده جهت معدوم سازی در اختیار کارشناسان علوم پزشکی قرار گیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها