نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های قم آغاز شد

فرماندار قم گفت: همزمان با دهه کرامت طرح تحویل، نصب و آموزش کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها آغاز و ظرف یک هفته آینده تمام این واحدها به کارتخوان‌های هوشمند مجهز خواهند شد.

نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های قم آغاز شد

عباس ذاکریان، افزود: با نصب این کارتخوان های هوشمند مردم می توانند با استفاده از این دستگاه های پُز، نسبت به خرید انواع نان اقدام کنند.

فرماندار قم با بیان اینکه نرخ انواع نان در این کارتخوان ها درج شده است، اضافه کرد: عادلانه کردن توزیع یارانه ها در مبحث نان حتما باید از طریق این کارتخوان های مخصوص انجام بگیرد.

ذاکریان با بیان اینکه شروع رسمی این طرح پس از نصب و آموزش نانوایان بزودی اعلام خواهد شد، تاکید کرد: با اجرای این طرح هیچ گونه محدودیتی در خرید نان توسط مردم وجود ندارد و همه مانند روال همیشگی می توانند به هر میزان که لازم باشد نان را با نرخ کنونی آن خریداری کنند.

وی با تاکید دوباره بر عدم افزایش نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان و سهمیه نانوایی ها ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.

ذاکریان جلوگیری از قاچاق آرد را از اهداف مهم اجرای این طرح دانست و یادآور شد: در قالب این طرح آرد یارانه ای بدست مصرف کننده واقعی خواهد رسید و از قاچاق یا عرضه خارج از شبکه آن جلوگیری بعمل خواهد آمد.

فرماندار ادامه داد: با اجرای کامل این طرح نانوایی ها آرد را با قیمت تمام شده از دولت خریداری خواهند کرد و مابه التفاوت آرد تحویل داده شده تا قیمت تمام شده به صورت روزانه به حساب خبازها واریز خواهد کرد.

قم دارای ۸۸۸ واحد نانوایی با نرخ یارانه‌ای و همچنین ۱۵ واحد هم با نرخ آزاد می‌باشد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    شگفتا کشوری که در نان مردم خویش مانده چقدر ادعاهای علمی و اقتصادی و نظامی دارد !!!!

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      شگفتا از نون مفت خوران بی چشم و رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها