شبیه ترین قتل به پرونده شاهرخ و سمیه/ 9 سال ادعای بیگناهی دختر و پسر تهرانی

با گذشته ۹ سال از قتل مرموز پدر و دختر خردسالش، دختر بزرگ خانواده و نامزدش به اتهام جنایت خانوادگی محاکمه می شوند.

شبیه ترین قتل به پرونده شاهرخ و سمیه/ 9 سال ادعای بیگناهی دختر و پسر تهرانی

 28 مرداد ماه سال ۹۲ به ماموران کلانتری تجریش خبر رسید یک مرد ۶۰ ساله به نام حسن و دختر خردسالش به نام مهناز در طبقه همکف آپارتمان ۴ طبقه به طرز فجیعی کشته شده اند.

 ماموران پلیس به ساختمان 4 طبقه که متعلق به پیرمرد پولدار بود رفتند و  جسد  پدر و دختر  که شواهد نشان می داد با ضربه های جسم سخت به سرشان از پا درآمده اند با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .

بررسی های پلیسی نشان داد حسن و همسر دومش و فرزند خردسالش مهناز در طبقه دوم ساختمان ساکن بودند. دختر ۳۴ ساله به نام بهاره در طبقه همکف سکونت داشت و خواهر دیگرش طاهره نیز در طبقه سوم و برادر آنها در طبقه چهارم سکونت داشتند و آخرین بار مرد ۳۴ ساله به نام شهرام که نامزد بهاره بود به خانه آنها رفته بود.

 بهاره  در بازجویی های پلیسی به ماموران گفت :آن روز کمرم درد می کرد. به همین خاطر نامزدم به خانه مان آمده بود تا مرا به دکتر ببرد.

اما یکباره منصرف شدم. شهرام می خواست به خانه اش برگردد .او از من خواست تا پدرم را ملاقات کند .

اما زن دوم  پدرم گفت خانه مرتب نیست و بهتر است نامزدم به آنجا نرود .

همان موقع آیفون در را زدند و یک نفر گفت که با پدرم کار دارد .به همین خاطر شهرام خداحافظی کرد و از خانه ما بیرون رفت. پدرم وقتی مقابل در می رفت به من گفت چون خانه خودشان مرتب نیست در واحد همکف را که‌متعلق به من بود  باز بگذارم تا شاید او همراه دوستانش به آنجا برود.

من چند دقیقه بعد  به طبقه سوم رفتم و سپس برای گرفتن چسب درد و مسکن به خانه دوستم رفتم.

اما ساعتی بعد وقتی به خانه برگشتم در طبقه  همکف جسدهای خونین  پدر و خواهر ناتنی م روبرو شدم .

بازداشت دختر جوان و نامزدش

در حالی که تلاش برای افشای راز  جنایت  مرموز آغاز شده بود ماموران پلیس به بهاره و نامزدش مشکوک شدند اما آنها مدعی بودند نمیدانند چه کسی دست به جناین زده است.

 شهرام  در بازجویی ها گفت :وقتی خانه نامزدم را ترک می کردم دو مرد را مقابل در دیدم اما به آنها توجهی نکردم و تصویری از آنها در ذهن ندارم.

 در حالی که شهرام اصرار داشت به ماموران بگوید قبل از قتل  به تنهایی خانه نامزدش را ترک کرده ،در بررسی ها روشن شد وی احتمالا مخفیانه به خانه نامزدش رفته بود. 

در این میان  تحقیقات محلی زوایای پنهانی از پرونده را افشا کرد .

شاگرد نانوایی سر خیابان به ماموران گفت آن روز بهاره و نامزدش را با هم دیده  بود که از خانه خارج شده  و به سمت سر خیابان می‌رفتند.

 در بررسی‌های بعدی مشخص شد شهرام که  همیشه موبایل همراه داشته آن روز تلفن همراهش را با خود نبرده بود.

کشف آثار خون روی لباس های بهاره نیز شک پلیس را دو چندان کرد و  به این ترتیب بهاره و نامزدش به اتهام  مشارکت در  قتل  بازداشت شدند.

اما آنها خود را بیگناه خواندند و در حالی که  مدرکی علیه آنها به دست نیامده بود با قرار وثیقه آزاد شدند . 

سرنخ جدید

در حالی که سه سال از جنایت خاموش گذشته بوده مشخص شد شهرام سال ۸۴ نیز به اتهام قتل دوستش بازداشت و ۲۰ روز در بازداشتگاه به سر برده است اما با قرار وثیقه آزاد شده و پرونده نیز باز مانده است.

با افشای این ماجرا شهرام گفت: من در پرونده کشته شدن دوستم  بی دلیل بازداشت شدم .من از نحوه قتل پدر و خواهرناتنی نامزدم هم اطلاعی ندارم و گمان میکنم دو مردی که مقابل در بودند دست به جنایت زده اند.

متهم درباره نحوه آشنایی اش با بهاره نیز گفت: سه سال قبل از کشته شدن پدر بهاره و خواهرش من در نزدیکی  امامزاده صالح با بهاره آشنا شدم و فهمیدم او یک بار ازدواج کرده و مطلقه است .من  به خواستگاری اش رفتم و 3 سال بود که با هم نامزد بودیم.

تناقض در اظهارات دخترجوان و نامزدش

 در ادامه تحقیقات و  در حالی که بهاره مدعی بود بعد از رفتن نامزدش مقابل خانه دوستش رفته  از  او چسب درد و قرص مسکن بگیرد دوست وی منکر رد و بدل کردن دارو شد .

با گذشت نزدیک به ۹سال از این ماجرا با استناد به 6 دلیل برای بهاره و شهرام به اتهام  مشارکت در قتل  کیفرخواست صادر شد.

نخست اینکه  قتل در واحدی رخ داده  که در تصرف بهاره بوده است.

دوم اینکه  دوست بهاره منکر  رد و بدل کردن قرص و دارو شده است. کشف خون روی لباس های بهاره و تمیز کردن خانه، اظهارات ضد و نقیض بهاره و  شهرام  و اصرار شهرام مبنی بر اینکه  قبل از وقوع قتل خانه را ترک کرده است، دلایل دیگری بود که بر اساس آن برای بهاره و شهرام کیفرخواست صادر شد.  همسر دوم حسین که تنها ولی دم دختر خردسال است درخواست قصاص را برای آنها مطرح کرده است.

پرونده  برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده و قرار است  بهاره و نامزدش که  که حالا ۴۳ سال دارند به زودی در دادگاه محاکمه شود.آنها همچنان مدعی هستند بی گناه هستند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها