اعتراف عجیب دختر گوشی قاپ در مشهد/ دزدی دایی حمید شیک بود

نیروهای کلانتری شهرک ناجا و قاسم آباد مشهد در دو عملیات جداگانه سارقانی را دستگیر کردند که با ترفندهای خاصی به اموال مردم دستبرد می زدند.

اعتراف عجیب دختر گوشی قاپ در مشهد/ دزدی دایی حمید شیک بود

همزمان با افزایش  سرقت  های دوچرخه از پارکینگ منازل و مجتمع های مسکونی در مشهد، ردیابی های اطلاعاتی نیروهای انتظامی با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (رئیس پلیس مشهد) برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها آغاز شد.

در این میان با توجه به وقوع برخی سرقت ها در منطقه بولوار وکیل آباد و خیابان های اطراف آن، گروه تخصصی از افسران تجسس با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی، رئیس کلانتری شهرک ناجا وارد عمل شدند و با تجزیه و تحلیل های کارشناسی، بازبینی دوربین های مدار بسته را در دستور کار قرار دادند.

بررسی برخی از فیلم هایی که مال باختگان در اختیار نیروهای تجسس گذاشته بودند، حکایت از آن داشت که مردی شیک پوش در حالی که کیف دستی مشکی رنگی را زیر بغل دارد، وارد پارکینگ ها می شود و با دوچرخه بیرون می آید.

بررسی های اطلاعاتی درباره این مرد 50 ساله کت و شلواری نشان داد که او از سارقان سابقه دار و حرفه ای معروف به «دایی حمید» است که قبلا نیز به جرم سرقت دوچرخه روانه زندان شده است.

بنابراین گروه افسران دایره تجسس با هماهنگی قضایی، پاتوق او را در منطقه آب و برق شناسایی کردند و سپس در یک عملیات غافل گیرانه وی را به دام انداختند.

تحقیقات نیروهای انتظامی برای کشف سرقت های دوچرخه توسط دزد شیک پوش در حالی آغاز شد که تصاویر وی در چهار فیلم دوربین مدار بسته منازل در حوزه کلانتری های شهرک ناجا و هفت تیر وجود دارد.

ماجرای موتورسواران گوشی قاپ

همچنین ماموران کلانتری قاسم آباد مشهد دختر و پسر موتورسواری را به دام انداختند که در خیابان های خلوت گوشی قاپی می کردند.

دختر و پسر جوانی که سوار موتورسیکلت بودند، در تقاطع بولوار شاهد و اندیشه پرسه می زدند تا طعمه ای برای گوشی قاپی پیدا کنند.

در همین هنگام راننده ای پشت چراغ قرمز تقاطع توقف کرد و موتورسواران بی درنگ به طرف راننده به راه افتادند تا گوشی او را سرقت کنند اما زمانی که سرنشین  موتورسیکلت  دستش را از شیشه خودرو به داخل برد، راننده جوان متوجه شد و با عکس العمل وی، راکب موتورسیکلت تعادل خود را از دست داد.

موتور سواران هنوز مسافت کوتاهی را طی نکرده بودند که با نیروهای گشت کلانتری روبه رو شدند و با واژگونی موتورسیکلت، کف خیابان افتادند ولی پسر 24 ساله بلافاصله موتورسیکلت را از روی زمین بلند کرد و از صحنه حادثه گریخت.

 دختر 24 ساله که حلقه های قانون بر دستانش گره خورده بود، به دایره تجسس کلانتری هدایت شد و با دستور سرهنگ معطری مورد بازجویی قرار گرفت. او به افسران دایره تجسس گفت: من حدود دو هفته قبل با «محمد – الف» (متهم فراری) آشنا شدم و در پی این دوستی خیابانی تصمیم به گوشی قاپی گرفتیم.

تاکنون چند بار به منطقه قاسم آباد آمده ایم اما من سرقتی انجام ندادم و گوشی قاپی ها را همدستم انجام می داد که خودش هم راکب موتورسیکلت مشکی رنگ بود. اگرچه مال باخته به دلیل استرس و اضطراب ناشی از سرقت، نتوانست به کلانتری برود اما این پرونده تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شد تا تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه یابد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهرلم
    0

    پلیس ما فقط اجازه دارد فقط دله دزدهارا دستگیر کند ولی با وجود صدها مسئول دزد در مملکت نیروی انتظامی اجازه نزدیک شدن به انها را ندارد

  • ناشناس
    0

    طفلی دایی جمید رابین هود محل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها