سرقت ۲۰ دستگاه کارت‌ خوان در مشهد/ نوجوان ۱۶ ساله اصلی‌ ترین مظنون

نوجوان ۱۶ ساله‌ای که متهم است به انبار دستگاه‌های کارت خوان دستبرد زده است با تلاش نیرو‌های تجسس کلانتری معراج مشهد درحالی دستگیر شد که ادعا می‌کند همه دستگاه‌ها را خریده است.

سرقت ۲۰ دستگاه کارت‌ خوان در مشهد/ نوجوان ۱۶ ساله اصلی‌ ترین مظنون

چند روز قبل مدیر یک شرکت فروش دستگاه‌های الکترونیکی وقتی با سرقت دستگاه‌های کارت خوان در انبار شرکت روبه رو شد بلافاصله ماجرا را به پلیس گزارش داد.

گروهی از نیرو‌های کارآزموده کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی را در این باره آغاز کردند. بررسی‌های مقدماتی و رصد‌های اطلاعاتی برای کشف ۲۰ دستگاه کارت خوان که شماره سریال آن‌ها به ثبت رسیده بود، ادامه یافت و افسران تجسس با استفاده از منابع و مخبران محلی به سرنخ‌هایی از فروش غیرقانونی دستگاه‌های کارت خوان در بولوار توس مشهد دست یافتند.

گروه تجسس در پوشش خریدار کالا، خود را به فروشنده نزدیک کردند، اما تحقیقات به نتایجی رسید که نشان می‌داد فروشنده دستگاه‌های کارت خوان یک نوجوان ۱۶ ساله است.

نیرو‌های انتظامی مدتی عملیات را به تاخیر انداختند و بررسی‌های دقیق تری را انجام دادند، ولی همه سرنخ‌ها باز هم به همان نوجوان ۱۶ ساله رسید. افسران تجسس دامنه عملیات را به بولوار توس کشاندند و برای خرید صوری ۶ دستگاه کارت خوان سرقرار با فروشنده حاضر شدند.

زمانی که وی کارت خوان‌ها را تحویل پلیس داد ناگهان حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد و بدین ترتیب بازجویی‌های تخصصی از وی آغاز شد

در بازرسی از منزل وی نیز تعداد زیادی دستگاه کارت خوان به همراه قاب گوشی‌های سرقتی به دست آمد. این نوجوان ۱۶ ساله که «م- الف» نام دارد در بازجویی‌ها مدعی شد هرکدام از دستگاه‌های کارت خوان را به مبلغ ۵۰ هزار تومان از فرد دیگری خریده است. وی درباره قاب گوشی‌های سرقتی نیز گفت آن‌ها مال برادرم است که داخل کوچه پیدا کرده است. متهم به سرقت همچنین ادعا کرد از بقیه دستگاه‌های کارت خوان که از انبار شرکت در بولوار توس سرقت شده است هیچ اطلاعی ندارد.

بررسی‌های بیشتر در این باره توسط نیرو‌های تجسس همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها