دستگیری ۲۷۸ اراذل و اوباش/ توقیف ۱۲۵۳ خودروی «دور دور» باز

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۷۸ اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد و گفت: ۱۲۵۳ خودرو که اقدام به دور و مزاحمت برای نوامیس می کردند هم توقیف شدند.

دستگیری ۲۷۸ اراذل و اوباش/ توقیف ۱۲۵۳ خودروی «دور دور» باز

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی در جمع خبرنگاران، افزود: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، گردن‌کشان، مزاحمین نوامیس در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در جهت انضباط جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه برخورد با اراذل و اوباش و مراکز ترویج‌دهنده فرهنگ غربی و قمارخانه‌ها در دستور کار جدی پلیس پایتخت است، گفت: ۶۳ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار و عاملان تخریب و شرارت و ۲۲ نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به حمل سلاح غیرمجاز می‌کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: همچنین ۲۲ نفر از اراذل و اوباشی که علاوه بر شرارت، اقدام به توزیع مشروبات الکلی و ۴۸ شرور که اقدام به فروش مواد مخدر و داروهای روانگردان می‌کردند هم در مراکز قمار و فساد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح اقتدار، ۱۲۳ نفر از مزاحمین نوامیس دستگیر شده‌اند، گفت: به طور کلی ۲۷۸ نفر از اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح سرد و گرم غیرمجاز، فروشندگان و نگهداران مهمات، گردانندگان مراکز قمار و … دستگیر شدند.

رحیمی بیان کرد: از این افراد ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۹ شبه سلاح و ۱۲۳۸ عدد انواع فشنگ جنگی، ۵۶ قبضه سلاح سرد و ۱۰۳۸ لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هفت دستگاه خودرو و موتور از این افراد توقیف شده است، گفت: ۱۲۵۳ خودرو به علت مزاحمت و «دور دور» توقیف شده است.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه پلیس امنیت عمومی پایتخت ۱۳۰ عملیات پلیسی در این طرح انجام داده است، گفت: ۴۹ واحد صنفی مرتبط با توزیع مواد مخدر که پاتوق اراذل و اوباش و محلی برای شرارت بودند هم شناسایی و پلمپ شدند

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رزمنده دفاع مقدس
    1

    خدا قوتتون بده دلاوران .قمه کشی عربده کشی زورگیری و بتازدگی با اسلحه جنگی .مزاحمت برای ناموس مردم برای این اراذل واوباش یگ صفت مد شده مردم ازدست اینا کثافتها امنیت ندارند .تورا خدا نسل این اراذل واوباش بااون قیافه های مسخره ای کهبرای خودشون درست میکنند وهمه جای بدنشونم تاتو میکنند صاف کنید رحم نکنید بهشون .ای کاش این طرح هم در شهرستانها اجرایی میشد .اینا انگلهای اجتماع باید سلول انفرادی برند با اعمال شاقه که وقتی اسم زندان ونیروی انتظاامی میاد خودشونو خیس کنند .نه که ببرید پرواربشند

    نظرات شما -
    • 0

      برایشان کلاس می گذارند که در رشته شان تخصص و فوق بگیرند!

  • ناشناس
    0

    همه این امارها یک نتیجه دارد:افزودن بودجه نهادهای مفتخور مثلا فرهنگی انگل و باز زیادشدن ترکه تخمه این اوباش و شروران!جمهوری غرق در معنویت!

  • فرمانده
    0

    این ارازل را اموزش بدید موقع تظاهرات بریزند تو خیابان ملت را بزنند اینها تکاور هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها