۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی در سایت دیوار

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که از طریق سایت دیوار، سه نفر از شهروندان اصفهانی را فریب داده و بیش از سه میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود با تلاش کارشناسان این پلیس در تهران دستگیر شد.

۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی در سایت دیوار

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: در پی شکایت سه نفر ازشهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار از آنان کلاهبرداری کرده، پرونده ای در پلیس فتای استان اصفهان به جریان افتاد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکیان قصد خرید آهن و پروفیل از دیوار داشته که با آگهی در این خصوص مواجه می شوند و وقتی با فرد آگهی دهنده تماس حاصل می کنند از آنها می خواهد تا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حسابش واریز کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: شاکیان هم مبلغ درخواستی را به حساب فروشنده واریز می کنند اما پس از چند روز که هیچ کالایی برای آنها ارسال نمی شود با او تماس می گیرند و متوجه می شوند که وی دیگر جوابگوی تماس های آنها نیست.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه متهم با این ترفند توانسته بود بیش از سه میلیارد ریال از شاکیان کلاهبرداری کند، افزود: با اقدامات پلیسی، مشخص شد این فرد شیاد برای فریب مال‌باختگان از حسابهای بانکی شرکت های مرتبط با فروش آهن آلات استفاده کرده و پس از واریز وجوه، آهن آلات خریداری شده را تحویل می گرفته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با رصد هوشمندانه و یک سری اقدامات پیچیده اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم در یکی از محلات شهر تهران دستگیر و پس از اقرار صریح به جرم خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها