عامل تیراندازی به یک خودرو در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عامل تیراندازی به خودروی یکی از شهروندان آبادانی در کمتر از پنج ساعت دستگیر شد.

عامل تیراندازی به یک خودرو در آبادان دستگیر شد

سرهنگ حسین زلقی، گفت: عامل تیراندازی به سمت خودروی احدی از شهروندان همراه با کشف سلاح و مهمات غیرمجاز کمتر از پنج ساعت توسط پلیس آبادان در عملیاتی شبانه شناسایی و دستگیری و دستگیر شد.

به گفته این مسئول تیراندازی به یک دستگاه خودروی پراید پارک شده در خیابان گمرک آبادان توسط یک جوان ۳۶ ساله صورت گرفته بود.
این مقام انتظامی گفت: از محل اختفای این اخلال گر نظم ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری شاملیکقبضه کلت کمری و یکقبضه وینچستر شورشی همراه با فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در تحقیقات پلیس علت این این تیراندازی را اختلاف شخصی با صاحب خودرو عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه شاکی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

او دستگیری این عامل تیراندازی را توسط ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان دانست و زمان تیراندازی را ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد روز ۲۷ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: پس از تیراندازی ماموران پلیس به محل اعزام و مشغول جمع آوری مستندات کافی مراتب شناسایی ودستگیری عامل این هنجارشکنی شدند.

سرهنگ زلقی قدرت نمایی افراد با سلاح سرد و گرم در آبادان را خط قرمز پلیس این شهرستان خواند و برخورد با اینگونه متخلفان را سریع و قاطع دانست.

تیراندازی های غیرمجاز در آبادان گاهی به زخمی یا مجروح شدن برخی افراد منجر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها