عوامل درگیری مسلحانه در "شهر گلسار" ساوجبلاغ بازداشت شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه در شهر گلسار این شهرستان خبر داد.

عوامل درگیری مسلحانه در "شهر گلسار" ساوجبلاغ بازداشت شدند

سرهنگ علی سلیمانی با اشاره به بازداشت عاملان نزاع در ساوجبلاغ اظهار داشت  : در پی دریافت اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و مسلحانه در " روستای سرخاب شهر گلسار " شهرستان ساوجبلاغ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بلافاصله وارد عمل شده و به محل درگیری اعزام شدند.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: ماموران با حضور در محل و در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند که افرادی با سلاح گرم کلت کمری و شکاری اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه املاک نمودند که در اثر این تیراندازی یک نفر دچار جراحت شده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی، ماموران به محل اختفای عوامل درگیری دراستان قزوین اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه در کمتر از 24 ساعت تعداد 4 نفر از عاملان درگیری در  شهرستان بویین زهرا  و یک نفر دیگر نیز در شهرستان اشتهارد دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری جنگی از متهمان و توقیف 3 دستگاه خودروی پژو پارس، پراید و وانت 2 کابین در این خصوص گفت: تحقیقات و اقدامات فنی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در جهت دستگیری دیگر عاملان نزاع و درگیری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی پلیس  قاطعانه با افراد نابهنجار برخورد خواهد کرد و از این رو شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فقط اعدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها