دزدان با خرید اسباب بازی کلاهبرداری می کردند

2 سارق و کلاهبردار حرفه ای در محله یافت آباد با تهیه رسید واریز تقلبی اقدام به کلاهبرداری می کردند.

دزدان با خرید اسباب بازی کلاهبرداری می کردند

سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 151 یافت آباد و اعلام سرقت و کلاهبرداری با شیوه خرید اجناس و ارائه رسید تقلبی رسیدگی به موضوع و دستگیری  سارقان  در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت و  ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه  در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهمان را شناسایی شد افزود: متهمان در روز گذشته مجددا برای  خرید  اسباب بازی  به یکی دیگر از فروشگاه های محله یافت اباد مراجعه و درخواست خرید و تحویل در منزل را داشته که پس از هماهنگی لازم و ارسال اقلام درخواست شده سارقان حین دریافت مرسوله و پرداخت به همان روش و ارائه رسید تقلبی دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 32 و 37 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و  کلاهبرداری  به روش ارائه رسید تقلبی معترف و تا کنون 4 نفر از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام گرفته را تا کنون 500 میلیون ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها