ماجرای دختر گوژپشت مشهدی

اگر چه پدر و مادرم حق و حقوق مرا رعایت نکردند و سرنوشت من به گونه ای دیگر رقم خورد اما امروز برادرم با رفتارهای خشن و پرخاشگرانه اش روزگار همه اعضای خانواده را سیاه کرده است به گونه ای که ...

ماجرای دختر گوژپشت مشهدی

زن 33 ساله ای که به اتهام تخریب خودرو و کتک کاری از برادرش شکایت کرده بود با بیان این که دیگر نمی توانیم رفتارهای او را تحمل کنیم درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: از همان دوران کودکی چهره زیبایی نداشتم و به همین دلیل هم پدر و مادرم اهمیتی به من نمی دادند به گونه ای که حتی مادرم در مهمانی ها اجازه نمی داد در کنارش بنشینم.

وقتی برادرم به دنیا آمد دیگر مرا به کلی فراموش کردند. «فرید» همه زندگی پدر و مادرم شده بود و من هم از این همه بی توجهی زجر می کشیدم آن قدر لاغراندام بودم که هر بار پدر و مادرم با یکدیگر دعوا می کردند پدرم مرا با یک دست بلند می کرد و به زمین می زد. 12 سال بیشتر نداشتم که هنگام بازی کتفم شکست و باید بنا به تشخیص پزشکان عمل جراحی انجام می دادم ولی پدرم هزینه های عمل را نپرداخت تا این که استخوان شکسته از پشتم بیرون زد و من به دختری گوژپشت تبدیل شدم.

خواستگار نداشتم

پدرم تاکید می کرد وقتی ازدواج کنم شوهرم هزینه های عملم را می پردازد ولی با این شرایط کسی به خواستگاری ام نمی آمد و من هر روز بیشتر گوشه گیر می شدم و غصه می خوردم با وجود این هیچ گاه درس و مدرسه را رها نکردم چرا که علاقه عجیبی به تحصیل داشتم خلاصه 17 سالم بود که فرد ناشناسی مبلغ عمل جراحی را واریز کرد و من از گوژپشتی رها شدم اما باز هم همواره محبت را از خانواده ام گدایی می کردم.

چند سال بعد زمانی که در رشته الهیات تحصیل می کردم جوانی به خواستگاری ام آمد و ما با هم ازدواج کردیم ولی دوران نامزدی ما فقط 4 ماه طول کشید و او با این بهانه که رفتار پدر و مادرم با من مناسب نیست مرا طلاق داد ولی از سوی دیگر نیز ادعا می کرد تو دختر ضعیفی هستی و من قصد داشتم با یک دختر قدر و قلدر ازدواج کنم! با آن که خوب می دانستم «محمود» مرا به خاطر رفتارهای پدر و مادرم طلاق می دهد ولی کاری از دستم ساخته نبود بعد از این ازدواج نافرجام فقط سرگرم تحصیل و کار شدم و در رشته الهیات فوق لیسانس گرفتم. در این شرایط نیز همه لوازم جهیزیه ام را خریدم اما از سوی دیگر برادرم به مواد مخدر صنعتی روی آورده بود به طوری که پدر و مادرم ناچار شدند او را در مرکز ترک اعتیاد بستری کنند.

اخاذی با توهین فحاشی

حالا او به جان پدر و مادرم افتاده بود و با توهین و فحاشی از آن ها اخاذی می کرد. او که جوانی بیکار است ادعا می کند چون مرا به دنیا آورده اید باید همه مخارجم را نیز بپردازید و با همین بهانه نه تنها به پدر و مادرم بی احترامی می کند بلکه آن ها را کتک هم می زند. او مدتی قبل با دختری ارتباط داشت اما آن دختر وقتی متوجه رفتارهای پرخاشگرانه او شد بلافاصله ارتباطش را قطع کرد و به دنبال سرنوشت خودش رفت.

حالا هم فرید مادرم را تحت فشار گذاشته است تا دختری برایش انتخاب کند اما مادرم تاکید می کند تا زمانی که دست از این رفتارها برندارد نمی تواند دختری را بدبخت کند! از سوی دیگر من هم که علاقه زیادی به طراحی و عکاسی داشتم در یک شرکت مشغول کار شدم و برای خودم یک واحد آپارتمانی و یک دستگاه خودرو خریدم.

در همین حال یکی از همکارانم که  متاهل بود به من پیشنهاد ازدواج داد اما من پیشنهاد او را نپذیرفتم چرا که نمی خواستم زندگی ام را روی ستون های آشیانه فرد دیگری بنا کنم و به همین دلیل همان همکارم از من خواست تا با یکدیگر شرکتی خصوصی راه اندازی کنیم، من هم قبول کردم و همه امور اداری آن را انجام دادم اما در آخرین لحظه برایم پیامکی فرستاد که تو را سرکار گذاشته ام! تا  دیگر مرا به خاطر ازدواج تحقیر نکنی! با  دیدن آن پیامک قلبم شکست و تاسیس شرکت را از ذهنم بیرون کردم چند سال بعد از این ماجرا با زن میان سالی آشنا شدم که به من کمک کرد تا آن شرکت را راه اندازی کنم در همین زمان بود که فهمیدم آن همکارم در یک سانحه دچار قطع نخاع شده و در حالی که روی ویلچر  زندگی می کند برایم پیام فرستاده است که حلالش کنم و ...

اکنون نیز مادرم اعتقاد دارد به خاطر ظلمی که در حق من کرده اند فرید آن ها را آزار می دهد.

آخرین بار وقتی شب هنگام به همراه برادر و پدر و مادرم از یک مهمانی به خانه بازمی گشتیم برادرم با این بهانه که صدای ضبط بلند است پشت فرمان خودرو به من حمله ور شد و من و مادرم را کتک زد و خودروی مرا تخریب کرد ...

این گزارش حاکی است رسیدگی قضایی و بررسی های روان شناختی در این پرونده آغاز شد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    آه مظلوم را خدا می شنود.

  • ابراهیم
    0

    مقصر اصلی پدرومادرهستن که عامل تمام بدبختی بچه‌های خودشون شدن چراهمچین رفتارناپسندی بایدازانها سربزند ازانجایی تمام برکت اون پدرومادره همین دختربود شایدخدا درحال امتحان کردنشان بود

  • ناشناس
    2

    آره تو خیلی پاک و فرشته ای و همه به تو ظلم کرده اند و تا آخر اخلاق و ایثاری !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها