پلیس: ۳ جوان که با پوشش زننده و نامتعارف در صومعه سرا تردد می‌کردند، دستگیر شدند

امیر وهاب زاده گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری افراد غیربومی در یکی از روستا‌های صومعه سرا بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

پلیس: ۳ جوان که با پوشش زننده و نامتعارف در صومعه سرا تردد می‌کردند، دستگیر شدند

به گفته فرمانده انتظامی صومعه سرا، پس از حضور ماموران در محل اعلامی و بررسی موضوع، مشخص شد ۳ فرد غیر بومی که با پوشش زننده و نامتعارف در روستا تردد می‌کردند با روستاییان درگیر شدند.

او گفت: متهمان ۱۹، ۲۲ و ۲۳ ساله این درگیری پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی افزود: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    2

    برادر عزیز اینها را ول کنید معلمین بیچاره را آزاد کنید بی حجابی خانم ها را بیخیال شوید دنبال رانت خواران اختلاس گران چپاول گران ریاکاران دروغ گویان بروید و سلطان شکر خودرو آهن اب برق سلطان قاچاق سلطان سکه و ارز سلطان های بیشمار ی که با ریا و چاپلوسی مملکت را بلعیده اند بروید که کل مشکل اونجاست

  • سلطان
    2

    ای هم وطن مطمن باش کسی که به بی حجابی بی تفاوته نسبت به دزدی واختلاس وریاکاران وچپاول گران هم بی تفاوته پوشش جزوهویت یه فردایرانیه اون دختری که توامریکاست یااروپااگ می بینید بی حجاب نباید الگوبرداری کنید خیلی زشته ادم بی هویت شه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها