اعتیاد و خشم، بلای جان کودک ۹ ساله شد

دادستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک ۹ ساله خبر داد و گفت: آسیب‌ های اجتماعی، اعتیاد و کنترل نکردن خشم پدر، کودک ۹ ساله را به کام مرگ کشاند.

اعتیاد و خشم، بلای جان کودک ۹ ساله شد

افشین صالحی نژاد گفت: پرونده مربوط به قتل کودک ۹ ساله  به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. 

او می گوید: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در شهرستان بردسیر، بدون فوت وقت بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر وقوع جرم قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک از سوی پدرش به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر شد.

به گفته این مقام قضایی با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز کنترل نکردن  خشم و اعتیاد متهم، او مقتول را به نحو شدید مورد کتک کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله وارد می شود و در نهایت منجر به مرگ او می شود. 

او گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد و تا این مرحله از تحقیقات که  از سوی بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود، انگیزه اش را تنبیه اعلام  کرده و بیان داشته قصد کشتن فرزند خود را نداشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد