قاچاقچی فراری محکوم به اعدام در ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر فراری و محکوم به اعدام در این شهرستان خبر داد و گفت: این قاچاقچی فراری و محکوم به اعدام طی ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی و عملیاتی موفق پلیس ملایر شناسایی و دستگیر شد.

قاچاقچی فراری محکوم به اعدام در ملایر دستگیر شد

سرهنگ احمد ساکی، روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: پس از صدور حکم از سوی دادستان عمومی و انقلاب، دستگیری این قاچاقچی فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس ملایر قرار گرفت. 

وی افزود: در همین رابطه گروه زبده‌ای از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده، استفاده از شگردهای فنی و پلیسی و اشراف کامل اطلاعاتی و همکاری مجدانه دادستان عمومی و انقلاب ملایر، موفق به ردیابی قاچاقچی فراری و شناسایی مخفیگاه وی شده و در یک عملیات موفق و تخصصی، سرانجام این سوداگر مرگ دستگیر شد. 

سرهنگ ساکی با قدردانی از حمایت‌های قاطعانه دادستان ملایر بیان کرد: قاچاقچی دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

وی همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار تاسیسات آبیاری فضای سبز و کشف ۱۰ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران خبر داد و ادامه داد: فرد سارق با تلاش مجدانه و کار اطلاعاتی پلیس، در حین سرقت دستگیر شد و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از این متهم، تعداد ۱۰ فقره سرقت به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف و با تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری سارق سابقه‌دار لوازم داخل خودرو با کشف ۱۰ فقره سرقت توسط پلیس ملایر، گفت: به دنبال وقوع سرقت از چند خودرو، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت و فرد سارق در حین سرقت تجهیزات داخل یک دستگاه خودروی سواری دستگیر شد.

سرهنگ ساکی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از این متهم با ۱۲ فقره سابقه قبلی، تعداد ۱۰ فقره سرقت کشف و با تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای به مراجع قضایی تحویل شد.

وی در ادامه از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و کشف یک دستگاه خاور با هوشیاری پلیس و ماموران کلانتری ۱۱ ملایر خبر داد و اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک باند سه نفره اقدام به سرقت خودرو از استان‌های مرکزی کشور کرده و در شهرستان ملایر مبادرت به اوراق و فروش قطعات این خودروهای مسروقه می‌کنند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری متهمان و کشف یک دستگاه خودروی خاور مسروقه افزود: ارزش ریالی این خودروی مسروقه که از استان البرز ربوده شده بود، پنج میلیارد ریال برآورد شد که با تشکیل پرونده و متلاشی شدن این باند سه نفره، متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها