سرقت مسلحانه طلافروشی در ملایر نافرجام ماند

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام طلافروشی با ۳۰ دقیقه تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات شهرستان خبر داد.

سرقت مسلحانه طلافروشی در ملایر نافرجام ماند

سرهنگ «احمد ساکی» گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی در روز جاری که منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد ، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت:سارقان در حین سرقت به محض رویت خودروی گشت ماموران دچار رعب و وحشت شده و با به جا گذاشتن سلاح جنگی و تعدادی فشنگ در محل سرقت با استفاده از شلوغی جمعیت از محل متواری شدند.

او گفت:بلافاصله تلاش برای دستگیری هر دو سارق با اجرای طرح مهار در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد و طی هماهنگی های صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب و همکاری مجدانه مردم شریف شهرستان و به‌کارگیری شگردهای فنی و پلیسی ، سرانجام مخفیگاه هر دو سارق تحت تعقیب شناسائی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو نفر سارق که برادر بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ ساکی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مشارکت مردمی با هر گونه ناامنی برخوردی قاطع ، قانونی و پشیمان کننده خواهد کرد ، تصریح کرد : امنیت و آرامش خط قرمز پلیس بوده و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان را نخواهیم داد.

سارقان صبح امروز با ورود به یک باب طلا فروشی در خیابان خیام ملایر به صاحب طلافروشی شلیک و او را زخمی کردند.

سارقان بلافاصله بدون سرقت از محل متواری شده بودند. مرد طلافروش اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها