کشف مجموعه احتکار شده خودروی تیبا در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف مجموعه احتکار شده خودروی تیبا، به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، با تلاش پلیس امنیت اقتصادی ملایر خبر داد و گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر احتکار تعدادی خودروی سواری در یک کارگاه متروکه، این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی شرستان قرار گرفت.

کشف مجموعه احتکار شده خودروی تیبا در ملایر

سرهنگ احمد ساکی افزود: با تلاش بی وقفه مامورین این یگان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران و انجام هماهنگی‌های قضائی از این مکان بازرسی صورت گرفت و تعداد هشت دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر تیبا به صورت پلاک شده کشف شد.

وی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته مشخص شد که این خودروها به مدت یک سال در این مکان احتکار شده است و در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

این مقام مسئول در ادامه از دستگیری اوباش سابقه دار با اقدام قهرآمیز و ضربتی مامورین کلانتری 11 شهدای ملایر خبر داد و اظهارکرد: در حین بازرسی مشخصد شد، این اوباش در قبال دریافت وجد نقد اقدام به مزاحمت و آزار دیگران می‌کرد، در یک اقدام اطلاعاتی محل اختفای متهم شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و قهرآمیز دستگیر شد.

ساکی افزود: این اوباش با اعتراف به بزه‌های ارتکابی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چه کشف بزرگی ، هشت دستگاه تیبا !!!!!

  • ناشناس
    0

    چه ملت بدسلیقه ای که تیبا احتکار میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها