زن جوان: همسرم مرا طعمه مردان پولدار می‌کرد/ ویدئو

زن جوان که از خانه شوهرش فرار کرده بود، بعد از ۴۰روز بازگشت به خانه، ادعای عجیبی را مطرح کرد، این زن مدعی شد شوهرش او را مجبور می‌کرده پس از ارتباط با مردان پولدار از آنها اخاذی کند.

زن جوان: همسرم مرا طعمه مردان پولدار می‌کرد/ ویدئو

اوایل اسفند سال گذشته، مرد جوانی با حضور نزد بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی گفت: من و همسرم سرایدار یک خانه ویلایی در شمال تهران هستیم. دو سال قبل ازدواج کردیم اما از یک‌سال قبل دچار اختلاف‌هایی شدیم. او دچار افسردگی و بیماری روحی شد، تحت درمان بود و دارو مصرف می‌کرد. از مدتی قبل، مصرف دارو را قطع کرد. دو روز قبل با اصرارم قبول کرد به مطب پزشک معالجش برود. عصر از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت و تلاش من و خانواده‌اش برای یافتن او در این دو روز بی‌نتیجه مانده بود.
پس از این شکایت، پرونده برای رسیدگی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. ماموران تحقیقات دراین‌باره را آغاز کردند تا این‌که هفته گذشته شاکی دوباره به پلیس آگاهی آمد و مدعی شد همسرش از طریق تلفن و اینترنت با مادرش حرف زده و می‌گوید نمی‌خواهد به خانه بازگردد.
ماموران با مادر این زن صحبت کرده و از او خواستند دخترش را راضی به بازگشت به خانه کند که دو روز قبل زن جوان به خانه عمه‌اش رفت و عنوان کرد جانش در خانه همسرش در خطر است.

طعمه مردان هوسران بودم

زن جوان همراه خانواده‌اش به پلیس آگاهی تهران آمد و گفت: من ناراحتی روحی ندارم و افسرده نیستم و دارویی مصرف نمی‌کنم. به دلیل کارهای شوهرم از خانه فرار کردم. مدام کتکم می‌زد و شکنجه‌ام می‌داد. مجبورم می‌کرد با مردان پولدار طرح دوستی بریزم و پول زور از این افراد بگیرم یا این‌که آنها را به خانه‌مان بکشانم تا خودش از آنها زورگیری کند. دیگر تحمل ماندن در آن خانه و همدستی با او در جرایم سیاهش را نداشتم به همین دلیل از خانه فرار کردم. سه روزی سرگردان خیابان‌ها بودم و شب‌ها در گرمخانه‌ها می‌خوابیدم. بعد به خانه زنی که دوست اینستاگرامی‌ام بود رفتم و در خانه‌اش پناهم داد. بعد از ۴۰روز فرار وقتی با مادرم حرف زدم و دل‌نگرانی‌اش را فهمیدم، به خانه عمه‌ام آمدم تا مادرم را ببینم. مرا به بهزیستی بفرستید، حاضر به بازگشت به خانه شوهرم و همدستی با او در اعمال مجرمانه‌اش نیستم.

۱۰۰ میلیون بده طلاقت بدهم

ماموران برای بررسی ادعاهای این زن به تحقیق از شوهرش پرداختند که او منکر موضوع شد و گفت: همسرم بیمار روانی است و برای بستری نشدن در بیمارستان این سناریوی ساختگی را مطرح کرده است. اگر طلاق می‌خواهد، ۱۰۰میلیون تومان به من بدهد تا
طلاقش بدهم.
حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به گفته‌های زن جوان و شوهرش، تحقیقات برای رازگشایی از ابعاد این پرونده ادامه دارد.

حجم ویدیو: 4.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 | دانلود ویدیو
منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها