سازمان اورژانس کشور اعلام کرد:

قطع عضو ۵۰ نفر و ۱۶۶ مورد آسیب به چشم در آیین چهارشنبه سوری

سازمان اورژانس کشور در اطلاعیه شماره ۶ خود اعلام کرد: که متاسفانه تاکنون ۵۰ نفر قطع عضو و ۱۶۶موردآسیب به چشم در آیین چهارشنبه سوری از ابتدای بهمن تاکنون مشاهده شده است.

قطع عضو ۵۰ نفر و ۱۶۶ مورد آسیب به چشم در آیین چهارشنبه سوری

براساس آمار سازمان اورژانس کشور درباره حوادث چهارشنبه آخر سال، از ابتدای بهمن تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه ۲۴ اسفند ماه کل مصدومان و فوتی های حوادث این روز ۵۵۰ نفر هستند که ۱۱ نفر تاکنون در این حوادث چهارشنبه سوری جان خود را از دست داده اند.

براساس این آمارهای سازمان اورژانس کشور، ۴۴۸ نفر از مصدومان این حوادث درمان و ترخیص و ۱۸ نفر نیز در محل درمان شدند.

طبق این آمارها، تاکنون ۷۳ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در مراکز درمانی و بیمارستانی سطح کشور نیز بستری هستند، آمار سوختگی در این حوادث نیز ۲۵۳ نفر است.

براساس آمار سازمان اورژانس کشور، بیشترین افراد آسیب دیده در استان های تهران با ۹۳ نفر، آذربایجان شرقی با ۸۱ نفر و قزوین با ۳۹ نفر است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    این هم سود برادر کمونیست چین.دلخوش به این مقدار نباشید.

  • ناشناس
    0

    این هم عاقبت بی فکری وبی عقلی با این متحجر چهارشنبه سوزی آسیب رسان یک عمر حسرت چشمان کور دستان قطع شده پسر بچه ها مرگ انسانها وتماشای والدین وتشویق به جرم طرقه بازی وآتش بازیهای خطرناک وترویج لاوبالی هاوحمایت از آن اگر سود ومنفعتی داشت طی چندین ده که گذشته سودش عیان میشد ولی حیف کو عقل سالم

  • 0

    تنها سود این آیین متحجر مزخرف بسود دلالان آتش یعنی دول مستعمر اقتصاد وچه بسا کسانی در داخل کشور به منافع زیادی می رسند آین آینهیای پیش پا افتاده وافکار ظعیف که نگاه لحظه ای باعث خسران عمر وتباهی شده وبی عزر درتمامی سطوح فکری جامعه به ترویج آن می پردازند وبه آن هم افتخار می ورزند

  • محمدجواد بختیاری
    0

    امیدوارم هرچه زودتر این آیین خودسوزی اصلاح یا حذف بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها