ثبت پلاک‌ خودروهای متخلف شب چهارشنبه‌ سوری توسط دوربین‌ های نظارتی

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: پلاک‌ خودروهای متخلفی که در شب چهارشنبه‌ سوری تخلف داشته‌اند، اما از چشم پلیس دور مانده باشند، از طریق دوربین‌های نظارتی ثبت و در اولین ترددها، توسط پلیس توقیف و اعمال قانون خواهند شد.

ثبت پلاک‌ خودروهای متخلف شب چهارشنبه‌ سوری توسط دوربین‌ های نظارتی

غلامرضا طالعی در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات پیش بینی شده در خصوص امنیت شهروندان در چهارشنبه پایان سال‌ افزود: با افرادی که با اخلال در نظم و امنیت عمومی، امنیت خاطر شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، قاطعانه برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای برقراری امنیت شهروندان در ایام چهارشنبه‌سوری اندیشیده شده و با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم، برخورد قاطع قضایی صورت می‌گیرد.

طالعی در همین خصوص به خانواده‌ها توصیه کرد: فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند، زیرا همراهی خانواده‌ها و قانون مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

وی مطرح کرد: با هنجارشکنان و بر هم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه‌سوری) بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر همچنین اعلام کرد: خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف و هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال، توقیف می‌شود و امکان توقیف آنها تا پایان تعطیلات نوروز، برابر مقررات خواهد بود.

وی افزود: پلاک‌ خودروهای متخلفی که در شب چهارشنبه‌سوری تخلف داشته‌اند، اما از چشم پلیس دور مانده باشند، از طریق دوربین‌های نظارتی ثبت و در اولین ترددها، توسط پلیس توقیف و اعمال قانون خواهند شد.

طالعی مطرح کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها