کشف بیش از ۱۹ هزار عدد موادمحترقه در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف بیش از ۱۹ هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

کشف بیش از ۱۹ هزار عدد موادمحترقه در زابل

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعالیت دارند، در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی خود فردی را که در منزل خود اقدام به انبار مواد محترقه غیر مجاز نموده شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از انبار مواد محترقه در منزل این فرد به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد 19 هزار و 170 عدد انواع مواد محترقه را به همراه یک هزار 700 عدد فشنگ سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شهروندان خواست: در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها