دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان زابل

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی شهرستان زابل در اقدام ضربتی وعکس العمل سریع ماموران انتظامی خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان زابل

سرهنگ مرتضی جوکار، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان «جام جم» شهرستان زابل که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از حضور پلیس در محل مشخص شد افرادی به قصد سرقت از مغازه وارد عمل شده که موفق به سرقت نشده و با تیراندازی از محل متواری می‌شوند که خوشبختانه این تیراندازی‌ها  خسارت جانی به همراه نداشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران انتظامی شهرستان زابل دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عاملان تیراندازی را شناسایی و دو عامل مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار  با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی تخصصی پلیس به تیراندازی اعتراف کردند، گفت: از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح شکاری، یک تیغه شمشیر، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و دو دستگاه تفن همراه  و مقادیری تجهیزات غیرمجاز کشف شده و متهمان به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها