دستگیری عاملان قتل مسلحانه در بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی استان در شهرستان ایرانشهر عاملان قتل مرد ۳۵ ساله بعد از ۳ ماه زندگی مخفیانه شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عاملان قتل مسلحانه در بلوچستان

 سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: هیجدهم آذرماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی مفقودی شهروندی در شهرستان سرباز، موضوع با حساسیت ویژه تحت پیگیرد قضائی و انتظامی ماموران پلیس آگاهی شهرستان سرباز و ایرانشهر قرار گفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس آگاهی شهرستان سرباز مشخص شد فردی 35 ساله از خانه خود خارج و به خانه بازنگشته که با پیگیری به عمل آمده از خانواده وی و تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این مرد پس از ربایش توسط افرادی ناشناس در شهرستان بمپور به قتل رسیده و جسد وی در بیابان‌های اطراف بخش بزمان شهرستان ایرانشهر دفن شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله چندین اکیپ از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی وارد عمل شده و جسد وی را در اطراف بخش بزمان این شهرستان که دفن شده بود مشاهده کردند. در بررسی اولیه پلیس مشخص شد مقتول به وسیله کلت کمری با شلیک چهار گلوله بر سر و کمر وی به قتل رسیده است.

سرهنگ جوکار اظهار داشت: با آغاز عملیات گسترده پلیسی و اشرافیت و همچنین رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر ردپای یکی از متهمان این پرونده در یکی از محلات شهرستان بمپور مشاهده و ترددهای او توسط پلیس تحت نظر قرار گرفت.

سرانجام پس از تعقیب و مراقبت چندین روزه، پنجم بهمن‌ماه ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی متهم را در یکی از خیابان‌های شهرستان بمپور با هوشیاری و سرعت عمل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات در زمینه دستگیری نفر اصلی و دیگر متهمان نقش در قتل مرد 35 ساله ادامه داشت تا اینکه روز گذشته نفر اصلی قتل و دو نفر دیگر از همدستانش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان بمپور دستگیر شدند.

وی ادامه داد: عامل اصلی دستگیرشده هنگام مواجه با ادله و مستندات موجود در اداره پلیس، چاره‌ای جز بازگویی حقیقت نداشت و به ارتکاب قتل مرد 35 ساله اعتراف کرد. علت و انگیزه این اقدام مجرمانه توسط متهم دستگیر شده اختلاف خانوادگی با مقتول اعلام شده و قاتل و همدستانش برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها