کلاهبرداری ۲ خواهر با عنوان صیغه از ۴۰ نفر در شیراز

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد که ۲ خواهر به اتهام کلاهبرداری در شیراز دستگیر شدند.

کلاهبرداری ۲ خواهر با عنوان صیغه از ۴۰ نفر در شیراز

سرهنگ حشمت سلیمانی شنبه ۲۳ بهمن در شرح خبر دستگیری خواهران کلاهبردار، به خبرنگاران گفت: بعد از دریافت شکایات فراوان از سوی شهروندان شیرازی مبنی بر اینکه از طریق فضای مجازی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس تخصصی قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: شکات در اظهاراتشان اعلام کردند که به دنبال درج یک آگهی پیرامون همسریابی و صیغه، پس از برقراری تماس، متهمان مبلغ ۵ میلیون ریال وجه به عنوان بیعانه یا ثبت نام از آنان اخذ می‌کردند و پس از آن دیگر پاسخگو نبودند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی فارس گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمان که دو خواهر جوان بودند را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری از ۴۰ شهروند شیرازی اقرار کردند، افزود: کاربران هرگز فریب اینگونه موضوعات را در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلگرام و واتس‌اپ نخورند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان در میان بگذارند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    11

    حق مردهایی که صیغه می کنند همین هست

    نظرات شما -
    • 9

      ما که هر ماه یک مدل عوض میکنیم ، خیلی هم خوبه . توصیه میکنم همه آقایان به این امر شرعی ، اسلامی ، قانونی اقدام کنند .

    • ناشناس
      0

      مطمئنی که به هر ماه با یکی بودن صیغه میگویند ؟ اگر این درست باشد چه دین باحالی داریم که فقط سختی هایش نصیب ما چشم و گوش بسته ها شده !!!

  • ناشناس
    1

    واسه 200 گرم گوشت ببین چیکارا می کنن!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خخخخخ

  • علی
    1

    ریاضی میگه 40 تا 5 میلیون ریال مساوی 200 میلیون ریال؟؟؟

  • سلیمان
    2

    کسی که نمی تونه ازدواج کنه توانایی مالی نداره چکار کنه شما که میگید«حق مردهایی که صیغه می کنند همین هست» اگر توانایی ازدواج دائم نداشته باشید یا برادرتان چنین باشد باید چکار کند؟ صبر کند یا گناه؟ شما میتونی؟

  • ناشناس
    4

    یعنی پلیس می خواهد که این خانمها برای پایبندی به پولی که گرفته اند بروند با مردان بخوابند؟این که می شود د...ت!مردان هیز هرزه پولدار در همان ارتباط مجازی به اندازه پولشان کیفشان را برده اند,بیشتر می خواهند؟راه درستی پیدا کنید!.

  • ناشناس
    2

    باید در هر محله یک دفتر ازدواج موقت باز شود . حکم شرع است. چرا خانم ها اینققققققدر مخالفت میکنند . فقط قانون مهریه قانون است . ازدواج موقت امری بسیار نیکو و پسندیده است و باعث میشود جوانان به هر بهایی و با مهریه سنگین تن به ازدو.اج ندهند

  • ناشناس
    1

    سایت شرعی صیغه راهندازی بشود تا مشکل زنهای و مردها حل بشود

  • ناشناس
    1

    خوب برادر من ما که پول دار نیستم و این نیاز هم واجب هم برای بدن هم برای ارامش چرا حکم خدا رو اجرا نمیکنیدحتما باید زن و مرد بخلاف کشیده بشند تا متوجه یشند این کشور متاسفانه فقط برای پولدار هاست خدا پدر شاه رو بیامرزه بفکر ملت بود

  • ناشناس
    1

    زیر پوست این کشور چه میگذرد و همه چیز آرام بنظر میرسد ! بابا ای والله به اینهمه فیلم بازی این ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها