پرونده پر از خلاف 2 برادر تهرانی / یکی در ایران و دیگری در خارج از کشور

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام اعضای باند 4 نفره جعل و کلاهبرداری اسناد رسمی مالکیت خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و کارشناسان ارزش ریال اموال کلاهبردرای شده را یک هزار و 540 میلیارد ریال اعلام کردند.

پرونده پر از خلاف 2 برادر تهرانی / یکی در ایران و دیگری در خارج از کشور

سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت:  با ارجاع پرونده ای مبنی بر جعل سند مالکیت رسمی و انتقال  پلاک ثبتی ملک پدری شاکی به شخص دیگری  و سکونت متهم در ساختمان،  بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.

وی عنوان کرد:  متصرف پلاک ثبتی مدعی که به ازای پرداخت یک هزار و 540 میلیارد ریال به فروشنده و 2 نفر معرف  در دفتر خانه اسناد رسمی،  سند ساختمان  به نام وی منتقل شده است و مالک ساختمان شده است.

کلاهبرداری 1540 میلیاردی با جعل سند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که ساختمان به موجب اسناد رسمی جعلی به خریدار فعلی منتقل شده است، ابراز داشت: با شناسایی  هر 2 معرف به دست آمد احدی از معرفان پس از دریافت حق کمیسیون  از خریدار به کشورهای همسایه گریخته  است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی فروشنده  پلاک ثبتی نیز در مخفیگاهش در دزاشیب دستگیر شد و وی مدعی شد که برادرش  با سوء  استفاده از هویت وی کلاهبرداری را انجام داده است و پس از دریافت وجوه از خریدار از کشور متواری شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند و سایر اقدامات در جهت شناسایی وکشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری سایر 2 متهم  متواری ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها