دستگیری عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یکی از پارک‌های شهریار را تشریح کرد.

دستگیری عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار

سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر دستگیری عامل اسیدپاشی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره اسید پاشی به چند نفر از زنان در حال ورزش در یکی از پارک های شهرستان شهریار در روز گذشته و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاش به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان وقوع این اتفاق، یک خانم از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و لباس ۳ نفر دیگر از بانوان نیز مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند که آسیب جسمانی متوجه آنها نشده بود.

سردار ظهیری اظهارداشت: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی به دست آمد و در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، متهم در شهر اندیشه شهریار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه، متهم فردی ۳۲ ساله و دارای سوابق کیفری سرقت، حمل موادمخدر و تخریب اموال عمومی بود، تصریح کرد: وی در تحقیقات و بررسی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت ۱۰ روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده است.

سردار ظهیری در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • شهرام.ر
    1

    مردم از خودشون میپرسن که چرا اکثریت (تقریباً تمام) قربانیان اسیدپاشی، بانوان هستند؟؟؟ چرا مجازات اسیدپاشی آنقدر شدید نیست که جلوی تمایل بقیه مزدوران !! و یا احمق های اسیدپاش را به اسید پاشی بگیرد؟؟؟ به زبان ساده :چرا حکم حبس ابد رو برای اسیدپاشی (بدون امکان آزادی زودهنگام) اختصاص نمیدهید؟؟؟؟.

  • ناشناس
    1

    با افزایش نجومی حقوق حوزویان در سال آینده خدا به خیر بگذراند طالبان بیشتر روی ما اثر گذاشته اند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بدتر از این میکنند مردم را بشینین تماشا کنید بد بگید روحانی کجایی همینطور که احمدی نژاد رفت روحانی آمد مردم گفتن آحدی نژاد کجایی اینها خط از یک ظالم میگیرن اون ظالم بالای جان مردم و زندگی مردم است سال جدید از این بدتر خواهد شد برید رای بدین

  • ؟؟؟
    0

    باتشکر از نیروی انتظامی*** اگر روزی این اتفاق برای یکی از مسئولین نظام یا وابستگان آنها بیفتد... حتماً حکم قانونی لازم هم برای جلوگیری ازاین نوع جرم وحشتناک هم صادر خواهد شد.. چون الان حکمها بازدارنده نیست!!!

  • ناشناس
    0

    کاره خودشون است میخوان جلوی بدحجابی را بگیرن اسید پاشی کار خودشون است از این قم ظلمین هرکاری بر میاد

    نظرات شما -
    • مشکوکه
      0

      زن معتاد بدبخت پولش کجا بود بره اسید بخره... کمین کنه و بریزه و مثل دونده سرعت جیم بزنه!!! اصلاً انگیزه اش چی هس؟
      بنظر میاد کسای دیگه خانمهارو ترسوندن ک نرن انجا ورزش...
      این امر ونهی ب شیوه داعشیه...

  • ستم‌دیده‌
    0

    از برادران قاچاقچی است انتقام سخت گرفته

  • ناشناس
    0

    دستگاه محترم قضایی فورا آزادش کنید و تا چند نفر نکشته سعی فرمائید که اذیت نشه که خدای ناکرده از رفتار حیوانی و وحشیانه پشیمان نشود .. ممنون که همیشه هوای دزد و زورگیر و وحوش دارید

  • 0

    مگه کسی مریص است این کاره بکنه خودشان پشت قضیه هستند

  • محمد
    0

    متعصبین مذهبی کشوذ ذو به گند کشیدن. یه مشت وحشی غارنشین

  • محمد
    0

    اقای رییسی دید نمیتونه مشکلات اقتصادی رو حل کنه برای همین تصمیم گرفته مردم رو با حجاب و اسید پاشی و این داستانا سرگرم کنه تا راجع به مشکلات اقتصادی کمتر سر و صدا کنن و بیشتر راجع به همین چیزا بحث کنن.

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    درود بر پلیس با این فرد باید با سخت ترین روش برخورد کرد چون قطعا از ضدانقلاب پول گرفته که اسید پاشی کنه و به اسم بسیجیان تمامش کنه لعنت برهرچه آدم که تهمت میزنن به بسیجیان دلسوز مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها